Du som körde västerut på R40 mot Ulricehamn i söndags på en blå BMW R12T

Byt bil. Kan du inte läxa upp en hängpatte-bämvä så kan du stanna hemma.å snart kommer nån jävla vet bäst Jerry och tjatar om hp2. Och...

Kan vi inte fixa en jävla tråd som alla rädda "bilister" får skriva i???
Då slipper vi hela tiden nya du som körde:huvet
Vi kan döpa tråden till... DU SOM KÖRDE, BUÄÄÄÄ JAG SKET PÅ MIG!
Motorcyklister är lite galna! lev med det för faaan! Trött på alla rädda kärringar som leker motorcyklister, MEN skiter på sig så fort en hoj blåser förbi! Det finns en sajt för er som heter Mötesplatsen.se där kan ni träffa likasinnade och prata om mysiga hemmakvällar och promenader.
Här på SH = Sporthoj så gillar vi lite fart, Dock inte idioti:fakta Sluta klaga hela jävla tiden, Jag ser bilister varje dag som gör 100ggr farligare moves i trafiken! Inte fan startar jag en ny tråd för det. Lägg ner skiten innan det blir klaga på varandra.se

Edit: Såg att trådskaparen kör en Shadow 750, för er som inte vet... Det är en Customcykel som till och med är för slö för att vara en customcykel.

Last edited:
Men börja med en sån korg med hjul då! Man måste ju inte gå på med det värsta från början. Vad ska du annars byta upp dig till när du sen vant dig?

Jag ska snart byta upp mig från dom korgarna man håller i handen!! Provade en kompis korg som hade hjul å nu är det inte samma sak med dom handburna längre:( jag vill känna sPäNniNg mEn vIlL iNtE dÖ dIrEcKt!!11 :gråta

Som en ensam vit riddare kommer jag in här i tråden och fördömer er alla. Hela bunten. Jävla hojåkare är vad ni är! :yoparty

Är det här nya trenden på sporthoj att göra en tråd för varje idiot som man möter ute i trafiken? "Du som körde en Mazda 323 och glömde blinka vid Coop forum i Nacka. Det var nära att jag fick min stänkskärm bucklig..."

Är syftet att gnälla av sig lite eller finns en förhoppning att den inblandade är medlem här på forumet och tar åt sig och hädanefter kör enligt lag och ordning?

Vill hör mer om :tutlurningar!

- DU som tutlurade mig på E4an; NU HITTADE JAG FAN INTE ENS HEM! :mad:

Om inlägget är riktat till en person som åker R1200T, varför i hela friden postar du det på SH...:va

Bättre lycka på alukoffer.de eller ichliebewurst.com...

Jag fattar inte TS text riktigt, men varför inte bara sakta ner till laglig hastighet och låta eventuellt pucko dra iväg?
Måste du göra mer än 180 km/h på allmän väg för att köra om så kanske det inte är värt en omkörning?

Ni är ju fan båda korkade.

Åjo! Flickvännen kan ha ju varit idioten? :mattias

Fan.. Där har vi det.. Nä nu jävlar ska hon få en omgång.. HA! hon ligger dessutom å sover, hon kan aldrig ana vad som komma skall! :smasha

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park