FettSnok
96% enligt läkaren
Byt bil. Kan du inte läxa upp en hängpatte-bämvä så kan du stanna hemma.å snart kommer nån jävla vet bäst Jerry och tjatar om hp2. Och...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men börja med en sån korg med hjul då! Man måste ju inte gå på med det värsta från början. Vad ska du annars byta upp dig till när du sen vant dig?
Är det här nya trenden på sporthoj att göra en tråd för varje idiot som man möter ute i trafiken? "Du som körde en Mazda 323 och glömde blinka vid Coop forum i Nacka. Det var nära att jag fick min stänkskärm bucklig..."
Är syftet att gnälla av sig lite eller finns en förhoppning att den inblandade är medlem här på forumet och tar åt sig och hädanefter kör enligt lag och ordning?
Vill hör mer om :tutlurningar!
- DU som tutlurade mig på E4an; NU HITTADE JAG FAN INTE ENS HEM!![]()
Gråter man ut hos flickvännen finns det ju ingen chans i världen att vederbörande idiot läser det.
![]()
Åjo! Flickvännen kan ha ju varit idioten?![]()
Fan.. Där har vi det.. Nä nu jävlar ska hon få en omgång.. HA! hon ligger dessutom å sover, hon kan aldrig ana vad som komma skall!![]()
Fan.. Där har vi det.. Nä nu jävlar ska hon få en omgång.. HA! hon ligger dessutom å sover, hon kan aldrig ana vad som komma skall!![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |