FettSnok
96% enligt läkaren
Byt bil. Kan du inte läxa upp en hängpatte-bämvä så kan du stanna hemma.å snart kommer nån jävla vet bäst Jerry och tjatar om hp2. Och...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Sluta klaga hela jävla tiden, Jag ser bilister varje dag som gör 100ggr farligare moves i trafiken! Inte fan startar jag en ny tråd för det. Lägg ner skiten innan det blir klaga på varandra.seMen börja med en sån korg med hjul då! Man måste ju inte gå på med det värsta från början. Vad ska du annars byta upp dig till när du sen vant dig?

Är det här nya trenden på sporthoj att göra en tråd för varje idiot som man möter ute i trafiken? "Du som körde en Mazda 323 och glömde blinka vid Coop forum i Nacka. Det var nära att jag fick min stänkskärm bucklig..."
Är syftet att gnälla av sig lite eller finns en förhoppning att den inblandade är medlem här på forumet och tar åt sig och hädanefter kör enligt lag och ordning?
Vill hör mer om :tutlurningar!
- DU som tutlurade mig på E4an; NU HITTADE JAG FAN INTE ENS HEM!![]()

Gråter man ut hos flickvännen finns det ju ingen chans i världen att vederbörande idiot läser det.
![]()

Åjo! Flickvännen kan ha ju varit idioten?![]()

Fan.. Där har vi det.. Nä nu jävlar ska hon få en omgång.. HA! hon ligger dessutom å sover, hon kan aldrig ana vad som komma skall!![]()
Fan.. Där har vi det.. Nä nu jävlar ska hon få en omgång.. HA! hon ligger dessutom å sover, hon kan aldrig ana vad som komma skall!![]()
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |