Du och en kändis!

Shadow

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Tjena fan!

Jag tänkte på att många här festar ju som fan och går på säkert på många härliga konserter och på båda tillfällena kan man ju träffa en och annan kändis.
Så om ni har någon bild på dig och någon kändis så släng upp dem här!! kan vara precis vem som!

Först är det jag och Kee Marcello, Europes förra gitarrist som var med under deras storhetstid, och sen polaren och Anders Från In Flames som jag fick både plektrum och autograf av på en tjuga som jag fick av hans polare^^ ska lägga upp en bild på tjugan och plekrumet sen

Bifogat

• Jag och kee.jpg
    Jag och kee.jpg
    237.7 KB · Visningar: 157
  • Bild 2.jpg
    Bild 2.jpg
    138.3 KB · Visningar: 154
Är inte med på denna men en bild från en skotertur här i Skellefteå förra gången vi hade melodifestivalen med just Kee Marcello och gruppen K2(?!).
Edit: dunkar upp en till, som ni aldrig sett honom förut :)

Bifogat

• kee.jpg
    kee.jpg
    85.3 KB · Visningar: 155
  • kee2.jpg
    kee2.jpg
    88.4 KB · Visningar: 161
Last edited:
Är inte med på denna men en bild från en skotertur här i Skellefteå förra gången vi hade melodifestivalen med just Kee Marcello och gruppen K2(?!).

haha nej vad fränt!:D skön mössa han har på sig också, han ser ju inte jätte glam ut då alltså:P nä fan nu vill jag lyssna på superstitius:yoparty

ska försöka hitta igen bilden på mig tillsammans med Chris Thompson (mannfred man), Fish, Terry Jacks och Tom Robinson från i sommras.
dom vet hur man drack sprit iallafall :fyllisar

haha här är den vettigaste bilden på mig o Ralf från Mustasch!:hihi Schysst fylla o inte mycke vett i skallen :D :fyllisar

Bifogat

• fjant.JPG
    fjant.JPG
    96.5 KB · Visningar: 346
detta är enda stor fundering för mig vad räknar ni som kändis? ska de va nån dom flesta har koll på här eller? ^^

Här hade det suttit fint med bilden på mig och Christer Glenning.

detta är enda stor fundering för mig vad räknar ni som kändis? ska de va nån dom flesta har koll på här eller? ^^
Ja, jag blir alldeles till mig i trasorna när jag träffar Acke Rising (ISR) tex, men jag skulle inte känna igen en käft från Big Brother, Robinson, Melodifestivalen eller fotbollslandslaget :D Fast grabbarna i Jurup å Mustasch har man ju koll på! :rock Trist bara att jag inte får skaffa likadana pollisar som Ralf har för regeringen :(

Ja, jag blir alldeles till mig i trasorna när jag träffar Acke Rising (ISR) tex, men jag skulle inte känna igen en käft från Big Brother, Robinson, Melodifestivalen eller fotbollslandslaget :D Fast grabbarna i Jurup å Mustasch har man ju koll på! :rock Trist bara att jag inte får skaffa likadana pollisar som Ralf har för regeringen :(
hmm satt o tänkte efter och insåg att jag ALDRIG har gått fram till nån och bett dom tagit kort med en men har en del med folk man jobbat med eller träffat och det är väll folk från idol olika landslag och modeller så passar nog inte hit :P

Har tyvärr ingen bild men jag fick ett sexpack öl av Aaron Slight som tack för att vi bytte växellåda på bilen mellan två heat när han var här och körde för några år sen. :hihi

Den gången vare Mustasch, Clawfinger mm :yoparty
Den var drag jävlar!!:fyllisar

har fan inte vart på den kryssningen än.. måste fan åka på en sådan någon gång!

men ska du till sweden rock då?:D

här är iaf polaren med Ian, trummisen från Europe(men jag missade honom jävla sopa som man är) och sen för dem som är liite mer inbitna på typ 80-tals rock så är det även en bild på mig, polararna och keyboardisten från WhiteLion på harrys och sweden rock festival 07:yoparty

Bifogat

• IMG_0061 klient.JPG
    IMG_0061 klient.JPG
    73.3 KB · Visningar: 49
  • IMG_0151 klient.jpg
    IMG_0151 klient.jpg
    178.6 KB · Visningar: 58
  • henning liten.jpg
    henning liten.jpg
    237.6 KB · Visningar: 47
*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back