Du och en kändis!

Jag & Victoria Silvstedt
photo169.jpg

Jag & Bingo Rimér
photo179.jpg

så.. Jag mitt ex ( nhl spelaren) en gammal rögle spelare & spirre :)
(fan vad kass kvalte det blir när man förminskar bilderna :S)

Bifogat

• P1010436.JPG
    P1010436.JPG
    72.7 KB · Visningar: 113
Skulle Valentino Rossi räknas så är det väl redan ett par som har sig själv och honom som avatar, fast minst en är fejkad....

Eftersom mina kändisbekantskaper i princip består av en blöt kväll med Peter Birro så skickar jag några bilder på en polare till mig, lillkille, med dom rätta kontakterna i USA. Miley Cyrus, Timbaland, Rihanna, Hurley och Beckham.
:tummenupp
nu börjar det likna något ;)

Skulle inte bli till mig om ja träffade dom fyra sista men miley har ju en raket karriär, frågan e om hon kommer sluta på samma sätt som brittny

Fyfan vilka mediokra kändisar ni skakar fram..avdankade pudelrockare....Silvstedt....inga Hollywoodprofiler som någon froterat sig med?

Jag har en mental bild från en strippklubb (Spearmint Rhino) i Las Vegas där en strippa gled fram till mig, satte sig gränsle över mina knän och gned sina bröst mot mig, tog mig i skrevet och frågade om jag ville ha en privat dans...

Mitt svar: I want you to dance for me right here, baby
Hon: I havent done that in five years, and Im not gonna start now

Kom tillbaka till hotellet, googlade eftersom jag sett ansiktet nånstans förr och det visade sig att hon var Inari Vachs, en Vivid Contract Girl som vunnit massa priser i AVN (motsvarigheten till Oscarsutdelningen)

Blev i ärlighetens namn rätt sugen på att sticka tillbaka dit för att ta den privata dansen.

Tyvärr var inte fotografering tillåtet där inne..., men det är väl det närmaste ett foto med en hollywood-kändis jag kommit :huvet

Har tyvärr ingen bild, MEN jag har snackat med Ed Kowalczyk sångare i en grupp som heter Live. Förbannat bra!!

Det var på den tiden Gino hade schyssta spelningar. Och där stod Ed i baren och jag blev bara tvungen att gå fram och säga hej!! :brinnerup

så.. Jag mitt ex ( nhl spelaren) en gammal rögle spelare & spirre :)
(fan vad kass kvalte det blir när man förminskar bilderna :S)

Uppge gärna namn och lag nu när han ändå inte "såg" så känd ut, man vet ju inte vem som är vem på kortet ju :död

En polare till mig ramlade på Erika Malmsteen (Yngwies gamla fru) på den tiden de var gifta, i en bar. Det enda han kom på att säga var:
"Hur känns det att bli känd på nån annans bekostnad då?"

Hon blev lite sur. :D

Har tyvärr ingen bild, MEN jag har snackat med Ed Kowalczyk sångare i en grupp som heter Live. Förbannat bra!!

Det var på den tiden Gino hade schyssta spelningar. Och där stod Ed i baren och jag blev bara tvungen att gå fram och säga hej!! :brinnerup

haha nej va nice:D dom är ju nice:D

En polare till mig ramlade på Erika Malmsteen (Yngwies gamla fru) på den tiden de var gifta, i en bar. Det enda han kom på att säga var:
"Hur känns det att bli känd på nån annans bekostnad då?"

Hon blev lite sur. :D

Snap and burn!!:näsblod :brinnerup haha

Hörde om(det kan iofs bara vara en skröna, men aja) att min förra gitarrist polares farsa hade typ knockat yngwie för att han typ försökte sig på den killens dåvarande tjej.

Uppge gärna namn och lag nu när han ändå inte "såg" så känd ut, man vet ju inte vem som är vem på kortet ju :död

opps sorry...
Från vänster
Ritch hansen (nhl spelare), spirre (hemligt namn) Jag, mest känd hahaha & martin pålsson (rögle spelare även kallad polle)

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back