Du kan vara lurad på din bredbandshastighet.

Vilket jävla krångel ni har! Har Chello 8/1 lina, på en bra server laddar jag ner som mest 1300 kb/s. :yoparty

jag har telia 0.5 adsl. Jag fick 341.39 i sändning och 334.51 i mottagning. Är det bra eller?? Iofs så stod inte telia med i programet så jag tog IP.Performance V3 Stockholm istället...

Jocke W skrev:
När jag tankar ner med tex torrents så brukar jag få ner en film på ca 4-5 timmar som är 4,6 gig.

Seriöst? 4-5timmar?

sitter på 10mb och drar ner en dvd på runt 1 timme, du skall ju lätt klarar det på runt 10 min för en full dvd.

Har en 10mb och ligger och pendlar mellan 10-14mb, några dagar t.om 18

Maciver skrev:
Nya tp-testet är tillgängligt.

Ska vara mer avancerat men visa bättre.

tp-test 5.0

Orkade inte kolla igenom om någon lagt in den tidigare, om så är fallet har ni länken här igen.

Finns tydligen massa buggar i tp test 5an. Rekomenderas att man ska köra med 3.12an fortfarande.

Jocke W skrev:
Ja har inte läst hela tråden så det här kanske redan står,

Jag har 100 mbit, när jag kör TPtested så hamnar jag ungefär på 90ner och 90 upp, det tycker jag e ganska sjyst tanke på att det finns flera flaskhalsar på internet.

När jag tankar ner med tex torrents så brukar jag få ner en film på ca 4-5 timmar som är 4,6 gig.

Ja tror att för va riktigt lönt med 100mbit så får man nog vänta några år tills det jämnar ut sig mer, alltså att mer har 100mbit. Nu sitter fortfarande många på modem och 10, 8, 5, 0,5 mbit bredband.

Men jag betalar 250 spänn för mitt så jag är helnöjd. :tummenupp

antingen är du ocskå lurad eller så hänger du på taskiga ställen..

jag tankar ner en film på 4.4 gb på under 30 min,,

sitter med BBB 100/10 ,, har dock inte gjort nån tptest, ids inte installera programmet i linux,, det går tillräckligt fort i alla fall ,, men nå 100 mbit kommer jag inte upp i , 30 kanske,,

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti