Då har man varit hos knekten och lovat på heder och samvete att jag inte tjänat mer pengar eller gjort nån bra affär som man inte deklarerat.
90000 varsågod Göran ,fick 4papp tillbaka ,kul kille.
Lite övriga utgifter denna månad !!
8700 i skatt.
600 i böter pga för sen ombesiktning ,tutan som man använder så ofta.
2200 i Bilskatt delbetalning 2 av 3 ,totalt 6500.
300 i pböter , kö på bolaget.
2315 i straff avgift ,Tff förträffliga information.dom kan desutom höja avgiften retroaktivt en månad efter för dom glömt uppdatera sin hemsida med gällande prisuppgifter.
Priset nu är 180 spänn om dagen för er som inte visste det.
Utöver detta så kommer jag att betala moms för maten (allt) jag köper.
Skatt för ölen till förfesten och moms sen när jag köper den på krogen , då är den redan skattad en gång innan.
Skatt för jag äger min bostad.
Skatt för bensin till hojjen.
Skatt för snus
Skatt för deo , parfum (lyx skatt
)
Mm mm.
Vissa av dessa avgifter och böter kunde jag slippa om jag följde alla regler och föreskrifter till punkt och pricka ("annars"
).
Vet redan det så ni som tänker skriva alla rediga inlägg som "skyll dig själv" kan ju göra det nån annanstans.
Poängen med denna tråd är att redan när du föds så är du dömd till att slava och betala till denna "välfärd" tills du är typ 70 snart , och kan njuta av din feta pension som portioneras ut av våra "folkvalda" ,eller det som är kvar av den.Fast den skall du också skatta för, HURRA !!!
Allt går tamig fan ut på att reglera och suga ut så mkt som möjligt ,Snart kan du inte äns gå och skita utan tillstånd ,fast det betalar du ju redan för
Du gammla du fria
90000 varsågod Göran ,fick 4papp tillbaka ,kul kille.
Lite övriga utgifter denna månad !!
8700 i skatt.
600 i böter pga för sen ombesiktning ,tutan som man använder så ofta.
2200 i Bilskatt delbetalning 2 av 3 ,totalt 6500.
300 i pböter , kö på bolaget.
2315 i straff avgift ,Tff förträffliga information.dom kan desutom höja avgiften retroaktivt en månad efter för dom glömt uppdatera sin hemsida med gällande prisuppgifter.
Priset nu är 180 spänn om dagen för er som inte visste det.
Utöver detta så kommer jag att betala moms för maten (allt) jag köper.
Skatt för ölen till förfesten och moms sen när jag köper den på krogen , då är den redan skattad en gång innan.
Skatt för jag äger min bostad.
Skatt för bensin till hojjen.
Skatt för snus
Skatt för deo , parfum (lyx skatt

Mm mm.
Vissa av dessa avgifter och böter kunde jag slippa om jag följde alla regler och föreskrifter till punkt och pricka ("annars"

Vet redan det så ni som tänker skriva alla rediga inlägg som "skyll dig själv" kan ju göra det nån annanstans.
Poängen med denna tråd är att redan när du föds så är du dömd till att slava och betala till denna "välfärd" tills du är typ 70 snart , och kan njuta av din feta pension som portioneras ut av våra "folkvalda" ,eller det som är kvar av den.Fast den skall du också skatta för, HURRA !!!
Allt går tamig fan ut på att reglera och suga ut så mkt som möjligt ,Snart kan du inte äns gå och skita utan tillstånd ,fast det betalar du ju redan för

Du gammla du fria