Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte mig veterligen, jag har trott att är så här det har varit länge. Men jag har å andra sidan inte kollat så noga. Så här har det stått hos Telia ett bra tag iaf.Är detta något nytt villkor? Inte för att jag läste det finstilta för alla de år sedan jag hade ett bundet abonnemang. Telia i mitt fall.
Ringer ni mycket utomlands?
För inte är det väl lönt att skypa inrikes?
Jag skaffade Skype för att ringa en bekant utomlands, men då fungerade det ändå så dåligt att vi övergick till MSN, fungerar det felfritt nu?
(det kan ha berott på dåligt Internet på andra sidan Iofs)
Inte mig veterligen, jag har trott att är så här det har varit länge. Men jag har å andra sidan inte kollat så noga. Så här har det stått hos Telia ett bra tag iaf.
All datatrafik ingår utom trafiktyperna IP-telefoni och fildelning (peer-to-peer), vilka inte är tillgängliga i detta erbjudande (OBS! gäller ej Mobilsurf Extra+).
Ringer ni mycket utomlands?
För inte är det väl lönt att skypa inrikes?
Finns det någon operatör som har några tekniska spärrar för IP-telefoni (om det ens går)? Har testat med en icke-svensk operatör som förbjöd ip-telefoni i avtalet men jag använde det i flera månader utan några som helst problem, skulle inte förvåna mig om det är samma situation med svenska operatörer.
Nä, det blir mycket dyrare. Ett mycket kort Skype-samtal (20 sek typ) till en svensk mobil kostade över två kronor för mig, kan man ringa flera minuter för med de flesta svenska mobilabonnemang.
Vill du använda Skype som vanlig mobiltelefon blir det problem. Ett sätt att lösa det kan vara att SMSa innan så båda kan koppla upp sin lur på wifi.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |