Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mmm, hur är dom på bes i vås egentligen, har bara varit in i enköping och där är jag riktigt nöjd.. (blanka papper som vanligt)
Mmm, hur är dom på bes i vås egentligen, har bara varit in i enköping och där är jag riktigt nöjd.. (blanka papper som vanligt)
moraltantvarning??asså grejen med besiktningen är att allt ska funka på fordonet, och det ska vara i trafiksäkert skick. enligt trafiklagen.
är den inte det så får man underkänt
moraltantvarning??
nu var det kanske mer 'hur petiga' och kunniga är dom??
killen som besiktade min i enköping åkte själv sporthoj
och var mycket kunnig och informativ. att åka med bristande
fordon är inget jag rekommenderar eller strävar efter, om man nu
bortser från ljudnivån..
man blir inte äldre än man gör sig, släpp rullatorn och kom igen nu!ja, jag har lite dåligt samvete för att jag är så moraltantig vid min unga ålder...
man blir inte äldre än man gör sig, släpp rullatorn och kom igen nu!![]()
moraltantvarning??
nu var det kanske mer 'hur petiga' och kunniga är dom??
killen som besiktade min i enköping åkte själv sporthoj
och var mycket kunnig och informativ. att åka med bristande
fordon är inget jag rekommenderar eller strävar efter, om man nu
bortser från ljudnivån..
Ja, jag har haft den uppfattningen när det gäller att besikta bilen där, men hojen har aldrig råkat ut för det, därav min förfrågan, men vi får väl göra ett försök då, om jag fått till bitarna tills dess.De är kunniga o insatta det är inga problem att resonera o få "tips" på vad som skulle kunna gett en anmärkning.
Besiktningen på Tunby är precis som på alla andra ställen, kommer man dit och är trevlig så går det att resonera med dom.![]()
körställning eller nått sånt?frågan är ju vad dom provar när dom kör runt huset med hojen??![]()
Jag ser bes. som en intressant inrättning...
Kommer dom att hitta de saker jag själv vet om, och skulle se som tveksamt eller direkt dåligt?
Har man kört med "1000kr bilar" med halva verkstan å reservdelar i kofferten, på den tiden då man tog körkortet så vet man hur saker går till
Men jag vet att dom som jobbar där, ibland råkar ju ut för praktrövar som försöker få igenom direkt trafikfarliga fordon, och kundjävlarna blir direkt aggresiva när de får nedslag och påpekande att dom måste fixa sakerna.
Personalen blir då kallade för idioter, puckon, rasister och annat på andra språk...
Sööping har iaf den roligaste personalen![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |