Drog du något april skämt?

MR.Robin skrev:
2052928 Whatevva... Allt jag kan säga är nej... jag är inte RF.racing!
Jo, det är du.

1. Ni båda kommer från Linköping

2. Ni båda har skrivit "Jag Bits"

3. Ni båda fyller på exakt samma dag samma år.

4. Ni har båda samma IP-nummer

Capisce?

Last edited:
kaZmur skrev:
2053311 Jo, det är du.

Capisce?
okej så det är bevisat nu :mad:

kaZmur skrev:
2053311 Jo, det är du.

Capisce?

1. Jag kommer ifrån linköping...

2. Det var för faan nått min syrra kom på 5sek innan jag skrev nått! Fet chans att nån har hetat de innan?

3. Jag fyller INTE år på 1a januari... Jag bara skrev det för att jag ville vara anonym...

4. Jag har brandvägg o har ip som troligtvis en jävla massa har varge dag...

5. BORDE jag bry mig?

-Rosen- skrev:
2053320 okej så det är bevisat nu :mad:

Om du säger de så... Spelar de nån roll? Om de inte va så att rf.racing var en idiot.. isåfall vill inte jag att folk ska tro att jag är han!

prulle skrev:
2052820Själv kom jag inte på något så jag sket i det.
Här är ett för alla barn att testa nästa år.

Barnen springer in till mamma och ropar Pappa har hängt sig på vinden!!
Oh herregud! säger mamma och springer upp på vinden.
Väl uppe på vinden ser hon att där är alldeles tomt.
Då säger barnen April april, han hänger i källaren.

MR.Robin skrev:
2053459
4. Jag har brandvägg o har ip som troligtvis en jävla massa har varge dag...
Innan så trodde jag inte du var RF_racing. Men nu är det överbevisat efter den taffliga bortförklaringen av dig.

:FU

doobidoo skrev:
2053537 Innan så trodde jag inte du var RF_racing. Men nu är det överbevisat efter den taffliga bortförklaringen av dig.

:FU

Jag vet ingen annan förklaring iallafall... Vad ska jag säga då? Jaha... Så min router har samma ip som nån annan har haft? JAJA... Men det är inte jag...

Dessutom vad har rf_racing gjort?

MR.Robin skrev:
2053691 Jag vet ingen annan förklaring iallafall... Vad ska jag säga då? Jaha... Så min router har samma ip som nån annan har haft? JAJA... Men det är inte jag...

Dessutom vad har rf_racing gjort?

Men du är inte roligt. Dra åt fan.

Ser ut som om "vem är vem" diskussionen tar över denna tråd med...
Nu tar vi detta på PM och ängnar åt oss det tråden handlar om...

Skojja lite med mossan, jag tog hojjen o sa att jag bara skulle köra en sväng till affären. Istället åker jag hem till min kompis. Någon timme efter jag kört ringer min fassa till min mossa o säger att jag har dött i en trafikolycka, blivit överkörd av en lastbil. Mossan blir helt hysterisk och undrar om det är sant, självklart säger fassan att det är sant med gråten i halsen. 2 timmar senare, precis innan jag skulle ringa o berätta att jag bara skojjade, så hade hon tydligen hängt sig... :död

Altl kan inte sluta lyckligt här i livet!

mp_87 skrev:
2055281 Skojja lite med mossan, jag tog hojjen o sa att jag bara skulle köra en sväng till affären. Istället åker jag hem till min kompis. Någon timme efter jag kört ringer min fassa till min mossa o säger att jag har dött i en trafikolycka, blivit överkörd av en lastbil. Mossan blir helt hysterisk och undrar om det är sant, självklart säger fassan att det är sant med gråten i halsen. 2 timmar senare, precis innan jag skulle ringa o berätta att jag bara skojjade, så hade hon tydligen hängt sig... :död

Altl kan inte sluta lyckligt här i livet!

Shit happens... Men de va ett kul skämt! :näsblod

Jag hatar 1 april... varje år lovar jag mig själv att vara skeptisk till allt och absolut inte gå på nåt dumt skämt.... Det spricker varje år... Framåt eftermiddagen har jag glömt att det är första april och går på nästan vad som helst.... Och alla skrattar Åt mig inte Med mig.... Lär mig aldrig... Nästa år ska jag låsa in mig nånstans och inte gå ut på hela dan för att undvika alla pinsamheter... :huvet :huvet

Kia skrev:
2055408 Jag hatar 1 april... varje år lovar jag mig själv att vara skeptisk till allt och absolut inte gå på nåt dumt skämt.... Det spricker varje år... Framåt eftermiddagen har jag glömt att det är första april och går på nästan vad som helst.... Och alla skrattar Åt mig inte Med mig.... Lär mig aldrig... Nästa år ska jag låsa in mig nånstans och inte gå ut på hela dan för att undvika alla pinsamheter... :huvet :huvet
Äh du har ju guldläge, bara att gå runt och sätta falska parkeringsböter på alla bilar du ser. Passa på att lappa nån som stannar för en fotgängare vid ett övergångsställe vetja. :hihi

Orca69 skrev:
2056083 Äh du har ju guldläge, bara att gå runt och sätta falska parkeringsböter på alla bilar du ser. Passa på att lappa nån som stannar för en fotgängare vid ett övergångsställe vetja. :hihi
Hahahahaha! :rofl :rofl :rofl

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...