Lou siffer
officiellt lammkött
Ja gjorde du det? Hur när varför?
Själv kom jag inte på något så jag sket i det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Orca69 skrev:2052855Jag är ett stort skämt året runt.

Paradoxy skrev:2052905Jag frågade några kompisar på msn om dom hade blivit lurade. Alla sa att dom inte hade blivit det och frågade om jag hade blivit det.
Då svarade jag "Aa, jag har blivit lurad"
Då frågade alla: Var? Hur? När? Av vem?
Då sa jag: Jag skojade bara, jag har inte blivit lurad, men nu har jag lurat dig.
Ingen tyckte det var skoj![]()
zilog skrev:2052861Här är jag full och deppig, och så stjäl du min kommentar![]()
kaZmur skrev:2052924MR.Robin är INTE RF_racing!
(April April)
Ja, sa till Tony att jag inte var bäst. Han blev förvånad, men framför allt luuuuraaaahaaaad! April april.prulle skrev:2052820Ja gjorde du det? Hur när varför?![]()

Måste bara fråga: Har han sagt vilket nummer i ordningen han var som ringde dit?IronMike skrev:2052852![]()
![]()
Jag blåste min kollega....
Gav honom en lapp "du ska ringa en björn på detta nummer: 08442870, han har sökt dig"....
Numret till skansen
![]()
ledsen att kommentera det men den kommentaren gör att du låter prcis som rf_racing.MR.Robin skrev:2052928Whatevva... Allt jag kan säga är nej... jag är inte RF.racing!
Isåfall har han gjort ett nytt konto och det kan svensken kolla,-Rosen- skrev:2053115ledsen att kommentera det men den kommentaren gör att du låter prcis som rf_racing.
och de skulle få barnet nästa vecka...detta skulle INTE vara otroligt för dem...ALLA utom jag gick på det 
Du är ju mod, du ska kunna kolla ip på honom och rf_racing.-Rosen- skrev:2053115ledsen att kommentera det men den kommentaren gör att du låter prcis som rf_racing.

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |