Drog du något april skämt?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ja gjorde du det? Hur när varför? :tomten

Själv kom jag inte på något så jag sket i det.

Jag tycker mest hela grejen med 1 april är rätt löjligt och meningslöst.
Därför har det inte blivit att jag dragit nått skämt...

Vi lurade en brud som hade däckat att snuten skulle komma o hämta henne... Alla skrattade... Hon grät... Jag tyckte jätte synd om henne :(

april april!

:hihi :hihi

Jag blåste min kollega....

Gav honom en lapp "du ska ringa en björn på detta nummer: 08442870, han har sökt dig"....

Numret till skansen

:rofl

Jag frågade några kompisar på msn om dom hade blivit lurade. Alla sa att dom inte hade blivit det och frågade om jag hade blivit det.
Då svarade jag "Aa, jag har blivit lurad :( "
Då frågade alla: Var? Hur? När? Av vem?
Då sa jag: Jag skojade bara, jag har inte blivit lurad, men nu har jag lurat dig.

Ingen tyckte det var skoj :gnissla

Paradoxy skrev:
2052905 Jag frågade några kompisar på msn om dom hade blivit lurade. Alla sa att dom inte hade blivit det och frågade om jag hade blivit det.
Då svarade jag "Aa, jag har blivit lurad :( "
Då frågade alla: Var? Hur? När? Av vem?
Då sa jag: Jag skojade bara, jag har inte blivit lurad, men nu har jag lurat dig.

Ingen tyckte det var skoj :gnissla

Ja de var kul! :D

(lurad... det var inte kul... april april..)

zilog skrev:
2052861 Här är jag full och deppig, och så stjäl du min kommentar :(

Full OCH deppig? :3freak

Är du deppig så dricker du bara lite till :rolleyes:

MR.Robin är INTE RF_racing!

(April April)

prulle skrev:
2052820 Ja gjorde du det? Hur när varför? :tomten

Själv kom jag inte på något så jag sket i det.
Ja, sa till Tony att jag inte var bäst. Han blev förvånad, men framför allt luuuuraaaahaaaad! April april.

Jag lurade morsan att bensinen gått upp till över 14:- litern... Det tyckte inte hon var roligt, men det var det. :tomten

IronMike skrev:
2052852 :hihi :hihi

Jag blåste min kollega....

Gav honom en lapp "du ska ringa en björn på detta nummer: 08442870, han har sökt dig"....

Numret till skansen

:rofl
Måste bara fråga: Har han sagt vilket nummer i ordningen han var som ringde dit?

Brukar vara ett populärt skämt, vet att Skånesdjurpark brukar få ett par hundra samtal ang deta.

Klart man drog ett skämt, i tråden om "Skånevåren turen" tänkte jag skoja lite med dem som skall med. Jag sa att Skånska Dagbladet skulle komma o göra ett sporthojsreportage, det var åtminstone en person som gick på det, inga namn nämnda men det finns med start i inlägg 536. Det var nog några fler som tänkte att då skall min hoj vara vaxad o klart när tidningen kommer. HAHAHAHAHAHAHA

Last edited:
-Rosen- skrev:
2053115 ledsen att kommentera det men den kommentaren gör att du låter prcis som rf_racing.
Isåfall har han gjort ett nytt konto och det kan svensken kolla,
för han har inte bytt namn, kolla själv när han joinade och han har inga gamla inlägg i RF_Racing stil.

så var inte på honom.

Har två bekanta som är homosexuella. De skickade ut ett meddelande till alla bekanta som i stortsett sade att de hade betalat en Nigeriansk kvinna för att föda dem ett barn :3freak och de skulle få barnet nästa vecka...detta skulle INTE vara otroligt för dem...ALLA utom jag gick på det :banana

-Rosen- skrev:
2053115 ledsen att kommentera det men den kommentaren gör att du låter prcis som rf_racing.
Du är ju mod, du ska kunna kolla ip på honom och rf_racing.

Fast det kanske bara funkar i 125 klassen?

Edit: PGH lurade mig lite det aset. :mad:

Fast jag lurade morsan att det lyste i skorstenen där hemma, så hon trodde att det var skorstensbrand. :banana

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D