Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
uggla skrev:skulle tippa på cbr 125 04a....
Fluxir skrev:det är det ju ingen som vet än...![]()
Tzr:en håller bra om man bara ser till å hålla ordning på grejorna... slarvar man så skiter det sig oavsett vilken hoj man har.

Fluxir skrev:det är det ju ingen som vet än...![]()
Tzr:en håller bra om man bara ser till å hålla ordning på grejorna... slarvar man så skiter det sig oavsett vilken hoj man har.
uggla skrev:ja men jag tror på den...Tror den kommer vara jävligt pålitlig
Solid snake skrev:Precis, min har hållt hela tiden jag har haft den.
Tror det enda som har pajjat på min var en kylslang som lossnade vilket ledde till ett stort ångmoln i mitt garage när jag kom hem.![]()
Som tur var så lossnade den precis innan jag kom hem.
Plus att en lampa har pajjat men hur ska man kunna underhålla en lampa.![]()
Fluxir skrev:var det en av slangarna till förgasarn??

Solid snake skrev:Japp, gjort så på din?![]()
Fluxir skrev:jopp, dock på motortrafikled i 120... så det blev varmt å det hela slutade såhär...
samma motor som tzr:en men annan portningFluxir skrev:jopp, dock på motortrafikled i 120... så det blev varmt å det hela slutade såhär...
okey, jag var ute igår o körde lite vilse så det blev ca 25mil virrande runt på motorvägar och allt möjligt. 25mil, snitta 120km/h ca 7750rpm (tror att det var 7750rpm, kanske var 8000rpm??) men det gick bra, nu vet man iallfall att cykeln håller för lite längre turerMessiah skrev:haha jag låg i princip stumt med dt125an i drygt 10mil (körde tot 27mil på lite drygt 3tim) varvade visserligen bara 8500-9000rpm men den höll hela vägensamma motor som tzr:en men annan portning
Mikael Cagiva skrev:Jag håller med tidigare talare, CBR 125 R borde vara det vettigaste tipset.
Messiah skrev:cbr125 är ingen sporthoj! 13hk och tar väl inte ens en -80tals rg125 i kurvor
cRoC skrev:Klart det är en sporthoj, den har kåpor.

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |