Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zilver skrev:Har lite funderingar på att dreva ner hojen lite. Blir det någon märkbar skillnad eller är den minimal?? Hur mycket kan man dreva ner? någon som kan rekomendera något? hojen är en fzr 600 92:a
zilver skrev:nej jag ska inte köra nåt speciellt på bana. vill bara ha den snabb och lättstegrande 0-100..
Men om jag inte ska köra bana, varvar den mycket mer när man ligger och kör ex på motorväg. Och hur mycket minskar jag topp hastigheten??
zilver skrev:Tackar. Men du vet jag är lite :kocko när det gäller att räkna ut saker, och instruktionsbok äger jag ingen. Men det är säkert vettigt det du säger.
zilver skrev:Tackar. Men du vet jag är lite :kocko när det gäller att räkna ut saker, och instruktionsbok äger jag ingen. Men det är säkert vettigt det du säger.

sandstream skrev:Ja tänker testa att gå ner 2 fram och upp 10 bak nästa år bara för att det är kul![]()
Ska fundera på det!GIXxXER skrev:börja med 3 ner fram, tar ett tag att bli van vid då motorbromsen blir duktigt kraftig. billigare oxå med framdrev om man inte giller det.

zilver skrev:nej jag ska inte köra nåt speciellt på bana. vill bara ha den snabb och lättstegrande 0-100..
Men om jag inte ska köra bana, varvar den mycket mer när man ligger och kör ex på motorväg. Och hur mycket minskar jag topp hastigheten??
ape skrev:jag skulle nog rekommendera att du låter framdrevet vara kvar och drevar upp den 3 bak istället. Skulle tro att din FZR 600 har 14 fram 42 bak som standard kanske, I sådannt fall gå upp till 45 bak.
Hojen blir mkt mer aggresiv och du får upp den på bakhjulet med enbart full gas! (nåja på 1:a växeln i alla fall).
Grymt bra excel fil där Spider, tackar.![]()
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|