Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du vill aldrig dreva ner en hoj, visserligen låter 46 högt men är det fabriksinställningarna så låt det va. Du kommer tappa så mycket körglädje att du gör bättre i att sälja hojjen och köpa en 125 scooter isället omdu vill juda in bränsleekonemin
Mindre skrik: Använd öronproppar. Gissar att på en bandag använder 50% av förarna öronproppar.Jag vill åt mindre varv/skrik men ett bra vrid om det går
Du vill aldrig dreva ner en hoj, visserligen låter 46 högt men är det fabriksinställningarna så låt det va. Du kommer tappa så mycket körglädje att du gör bättre i att sälja hojjen och köpa en 125 scooter isället omdu vill juda in bränsleekonemin
nu är det 14/42 på hojen. original 15/45. nån skillnad måste det vara mellan dessa kombinationer.
det jag vill är att sätta dit orginal på hojen så den går som den ska.
14/42=15/45 Det enda med de drev du har nu är att de slits fortare eftersom det är mindre slityta!
Jag har 15/45 på min, snart dags att byta drivpaket och då blir det nog 15/46 tror jag! Den blir rappare och toppfarten sänks, win win enligt mig! Det är så obekvämt att ligga i 220 ändå![]()
jag har ett nytt 15 och 46 drev och ny kedja. hur kommer hojen att bli då?
En kompis till mig hade köpt en gammal r6 och bad mig kolla på den för den gick för jävla dåligt, provkörde och höll med. Kollade luftfiltret och allt annat inna efter en timmes felsök såg att den tidigare ägaren hade drevat ner den. Nu har jag skrivit så länge så jag glömt vad jag skulle komma till, men trådskapren borde köpa en scooter
Edit; nu kom jag på vad jag skulle komma till. Att jag skulle va den första att köpa en hoj med combat-utväxling på de fösrsta växlarna och med en högväxel/touringväxel på den sista. Fixa! Om det är några hojbyggare som läser det här. Tack.
Det har jag funderat på med.
En extra växel som typ bara funkar i 110+ (Bil)
jag har ett nytt 15 och 46 drev och ny kedja. hur kommer hojen att bli då?
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |