Har byggt om min gsxr 750-96a till fighter.
Har inte behov av ngn tokig toppfart längre...
De optimala vore juh att de skulle va buslätt att lirka upp den upp till trean-fyran men ändå inte ha tokigt högt varv när man kör upp mot 150....
Sitter 16 fram och och 42 bak tror jag..
Har funderingar på 14 fram 46 bak....
Borde va bättre att lägga på kugg bak än att gå ner fram i förslintnings syfte kanske
?
Ngn som har ngra erfarenheter på området ???
Har inte behov av ngn tokig toppfart längre...
De optimala vore juh att de skulle va buslätt att lirka upp den upp till trean-fyran men ändå inte ha tokigt högt varv när man kör upp mot 150....
Sitter 16 fram och och 42 bak tror jag..
Har funderingar på 14 fram 46 bak....
Borde va bättre att lägga på kugg bak än att gå ner fram i förslintnings syfte kanske
? Ngn som har ngra erfarenheter på området ???
)