Drevning Honda RS125R

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
Jag vet ju att det inte är som i SP där allt är likadant.. Men vad åker man på för drevning på de olika banorna om man kör en standard RS125R? Tänkte träna på Falken på onsdag och har inte alls lust att fundera på vilken drevning som gäller.

Tack på förhand
/Jörgen

Jörgen Player Special skrev:
Tackar å bockar! =)

/JPS

Bara för att röra till det och ge dig lite huvudbry :tungan ;)

Jag hade börjat med 15-37 eller 15-38 och åkt med en lägre växel, 15-39 får man åka jäkligt fort med för att det ska passa (som Ullis).

Chris Ash skrev:
Bara för att röra till det och ge dig lite huvudbry :tungan ;)

Jag hade börjat med 15-37 eller 15-38 och åkt med en lägre växel, 15-39 får man åka jäkligt fort med för att det ska passa (som Ullis).

Jag hade en idé om att kanske åka 14-38 för att få lite mer kräm ut ur kurvorna.. Det är premiär på hojen så jag har inga större förväntningar vad det gäller varvtider. Har heller ingen aning om hur det är att köra 125a, skulle gärna haft en avgasventil! :) Första målet blir att åka fortare än på SP´n.

/Jörgen

Jag hade en idé om att kanske åka 14-38 för att få lite mer kräm ut ur kurvorna.. Det är premiär på hojen så jag har inga större förväntningar vad det gäller varvtider. Har heller ingen aning om hur det är att köra 125a, skulle gärna haft en avgasventil! :) Första målet blir att åka fortare än på SP´n.

/Jörgen

14? Så små framdrev har inte jag......men det låter för lågt för en bana som Falken, du kommer varva ur sexan tidigt på rakan.

Vilken cykel är det du har du köpt?

Chris Ash skrev:
14? Så små framdrev har inte jag......men det låter för lågt för en bana som Falken, du kommer varva ur sexan tidigt på rakan.

Vilken cykel är det du har du köpt?

det vet inte jag heller om jag har när jag tänker efter! haha Måste inventera och göra tabeller på de drev jag har.
Jag köpte Alexander Lundhs hoj för några veckor sedan..

/J

det vet inte jag heller om jag har när jag tänker efter! haha Måste inventera och göra tabeller på de drev jag har.

/J

15-39 fungerar bra även om man inte är så snabb som jag!!

/J
Tabeller? Nu blir jag besviken... Trodde du hade sett ljuset? :7peta

*/ ?>
Back