Drevning Cbr 125r

kalle_a

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
R1 - 05
Är det någon mer än jag som tycker att cbr:en är konstigt drevad.... typ efter 100-110km/h segar den ner ordentligt :-(!

//k

kalle_a skrev:
Är det någon mer än jag som tycker att cbr:en är konstigt drevad.... typ efter 100-110km/h segar den ner ordentligt :-(!

//k

Kan ju bero på att den gör max 120 km/h.

Eller?

:rolleyes:

Padde skrev:
Vad?

:confused:

Tyckte jag läste i nån tråd att den gjorde 120 km/h, Då tycker jag inte det är så konstigt om den slöar vid 100-110.

menade mer att det var ett slag i magen med tanke på toppfarten :tungan

nomolas skrev:
menade mer att det var ett slag i magen med tanke på toppfarten :tungan

toppfarten stämmer dock inte på min, för den är lite trimmad så. Aja nog om det där jävla moppe snacket om "va toppar din osv"

kan ligga 125km/h med skjuts utan problem. men som sagt den beter sig konstigt vid ca 100-110km/h

/k

kalle_a skrev:
toppfarten stämmer dock inte på min, för den är lite trimmad så. Aja nog om det där jävla moppe snacket om "va toppar din osv"

kan ligga 125km/h med skjuts utan problem. men som sagt den beter sig konstigt vid ca 100-110km/h

/k

jajaja, skojjar bara lite sörrruu! Får inte ta det så hårt ;)

nomolas skrev:
jajaja, skojjar bara lite sörrruu! Får inte ta det så hårt ;)

ärligt talat så har jag fått nog av det pratet. Okej, förstog inte riktigt din humor där bara ;-)!

nåja, någon som tycker lika som jag ang. drevningen ?

// k

Är väl inte så konstigt om den segar lite i slutet , prova en hayabusa o maxa , dom första 200 km/h går rätt snabbt sen efter segar det mer o mer.

marcus_136 skrev:
Är väl inte så konstigt om den segar lite i slutet , prova en hayabusa o maxa , dom första 200 km/h går rätt snabbt sen efter segar det mer o mer.

Nej, men jag tycker att det nästan bara "slår till" så man tappar fart vid ca. 110.

/k

Vi har ju inte samma motor men den blir mycket piggare efter några hundra mil ;)

nomo, sånna där skämt som inte bidrar något till tråden och inte ens är roliga hör inte hemma här. Det vet du gullet :tungan

Min går inte så mycket mer och den har du aldrig klagat på :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman