Drevning Cbr 125r

kalle_a

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
R1 - 05
Är det någon mer än jag som tycker att cbr:en är konstigt drevad.... typ efter 100-110km/h segar den ner ordentligt :-(!

//k

kalle_a skrev:
Är det någon mer än jag som tycker att cbr:en är konstigt drevad.... typ efter 100-110km/h segar den ner ordentligt :-(!

//k

Kan ju bero på att den gör max 120 km/h.

Eller?

:rolleyes:

Padde skrev:
Vad?

:confused:

Tyckte jag läste i nån tråd att den gjorde 120 km/h, Då tycker jag inte det är så konstigt om den slöar vid 100-110.

menade mer att det var ett slag i magen med tanke på toppfarten :tungan

nomolas skrev:
menade mer att det var ett slag i magen med tanke på toppfarten :tungan

toppfarten stämmer dock inte på min, för den är lite trimmad så. Aja nog om det där jävla moppe snacket om "va toppar din osv"

kan ligga 125km/h med skjuts utan problem. men som sagt den beter sig konstigt vid ca 100-110km/h

/k

kalle_a skrev:
toppfarten stämmer dock inte på min, för den är lite trimmad så. Aja nog om det där jävla moppe snacket om "va toppar din osv"

kan ligga 125km/h med skjuts utan problem. men som sagt den beter sig konstigt vid ca 100-110km/h

/k

jajaja, skojjar bara lite sörrruu! Får inte ta det så hårt ;)

nomolas skrev:
jajaja, skojjar bara lite sörrruu! Får inte ta det så hårt ;)

ärligt talat så har jag fått nog av det pratet. Okej, förstog inte riktigt din humor där bara ;-)!

nåja, någon som tycker lika som jag ang. drevningen ?

// k

Är väl inte så konstigt om den segar lite i slutet , prova en hayabusa o maxa , dom första 200 km/h går rätt snabbt sen efter segar det mer o mer.

marcus_136 skrev:
Är väl inte så konstigt om den segar lite i slutet , prova en hayabusa o maxa , dom första 200 km/h går rätt snabbt sen efter segar det mer o mer.

Nej, men jag tycker att det nästan bara "slår till" så man tappar fart vid ca. 110.

/k

Vi har ju inte samma motor men den blir mycket piggare efter några hundra mil ;)

nomo, sånna där skämt som inte bidrar något till tråden och inte ens är roliga hör inte hemma här. Det vet du gullet :tungan

Min går inte så mycket mer och den har du aldrig klagat på :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back