Då jag har tröttnat på att ökenmoppens (Lc4) originalelsystem är allt för produktionsoptimerat läs:kostnadsbesparat har jag beslutat mig för att dra om hela elsystemet och bla bygga in redundans så att navigationselektroniken alltid fungerar.
Original delar bla blinkers och färddator säkringsgrupp så när man får kortis i sina blinkers pga för mycket sand och 100mil tvättbrädeåkning i sandlådan så får färddatorn helt plötsligt spader och med ens har man ingen aning om var man är.
Så över till frågan vem tillverkar?
Kabelskor som tåler allt
En robust säkringshållare med ca 10grupper
Bra kabel som är smidig och har hög kvalité på isoleringen
Då det skall överleva sand och vibrationer i mängder fungerar inte biltemas grejer då det kinesiska mjukjärnet har visat sig avlida av materialutmattning och kabelisoleringen ogillar värme.
Original delar bla blinkers och färddator säkringsgrupp så när man får kortis i sina blinkers pga för mycket sand och 100mil tvättbrädeåkning i sandlådan så får färddatorn helt plötsligt spader och med ens har man ingen aning om var man är.

Så över till frågan vem tillverkar?
Kabelskor som tåler allt
En robust säkringshållare med ca 10grupper
Bra kabel som är smidig och har hög kvalité på isoleringen
Då det skall överleva sand och vibrationer i mängder fungerar inte biltemas grejer då det kinesiska mjukjärnet har visat sig avlida av materialutmattning och kabelisoleringen ogillar värme.