Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur?
Finns väl inga som arbetar nu över påsken väl?
Vet inte ens vart jag ska börja. Nu känner jag mig handikappad oxå.![]()
Jag åkte på värstinginfluensan och låg däckad fem dagar för sex veckor sedan.
Jag hostar fortfarande, när fan tar det slut?
Mår toppen för övrigt, bara denna förbannade rethosta!
du kanske håller på att bli gay, eller så är du döende.2869121Lånar tråden lite...
Mina ögon varar igen som fan, värst är det när man vaknar på morgonen.
Kan nästan inte öppna ögonlocken när ja vaknar.
Är irriterad och rödsprängd i ögonen.
Hör det ihop med min enorma förkylning eller håller ja på o få ögoninflammation tro?
du kanske håller på att bli gay,
Yapp, samma grej, har aldrig varit med om det tidigare, ögonen blir superkladdiga under natten, får känna mej fram till toan och lösa upp klägget med varmvatten på morgonen, sen är ansiktet runt ögonen jäkligt ömt, är även jäkligt förkyld med halsont och rethosta som inte ens Cocillana etyfin biter på. Har dock inte de typiska influensasymptomen med ont i muskler och/eller ont i lungorna.Lånar tråden lite...
Mina ögon varar igen som fan, värst är det när man vaknar på morgonen.
Kan nästan inte öppna ögonlocken när ja vaknar.
Är irriterad och rödsprängd i ögonen.
Hör det ihop med min enorma förkylning eller håller ja på o få ögoninflammation tro?
En sinusit (bihåleinflamation) känns inte allt för avlägset med de första symptomen.Yapp, samma grej, har aldrig varit med om det tidigare, ögonen blir superkladdiga under natten, får känna mej fram till toan och lösa upp klägget med varmvatten på morgonen, sen är ansiktet runt ögonen jäkligt ömt, är även jäkligt förkyld med halsont och rethosta som inte ens Cocillana etyfin biter på. Har dock inte de typiska influensasymptomen med ont i muskler och/eller ont i lungorna.
Man blir lite "rolig" när man inte har sovit mer än några timmar/dygn sedan i Söndags![]()
Är det något som kan tyda på en infektion förutom vanlig virusförkylning?
Ok, det är inte omöjligt, kan ev vara en ögoninfektion också, har som sagt inte varit med om det förut så lite "spännande" är det ju.En sinusit (bihåleinflamation) känns inte allt för avlägset med de första symptomen.

massa text
vad tror ni ? när blir man frisk igen ?några tips för att snabba på det hela. har inte ätit nåt sen igår och mår bara dåligt om jag tänker på mat, har dock druckit skaplig med vatten och lite dricka
jag som skulle varit på påskmiddag/ fest nu :-(
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen