Dr.Bike har lämnat oss

Min vän hoppas du har det bra där du är.....En till vän har nu lämmnat oss hoppas du mötte henne där du är du är saknad även du Ina/kortstubina...

Kram
 
Jag får lov att flika in, jag har ingen erfarenhet av denna man. Men efter att ha sett alla inlägg förstår jag att han var en stor ikon på sidan, mc världen, vän och familje medlem. Jag beklagar sorgen och hoppas att han visar sig för mig och hjälper mig när jag kommer upp till honom en vacker dag.

Vila i fred.
 
Mycket....
Våran gamla CBR900RR står i garaget, kanske luftar den i sommar en sväng.
Glömmer aldrig när vi monterade kolvarna i min CBR1000RR och kämpade med dom nya kolvringarna med alla våra 4a händer...
Avtrycket i din panna efter kolven glömmer jag aldrig!

God Jul mannen...
 
Jag fick bara ett foto på dig P-A, men oj vad du passade bra på en farbror-raket :tungan
 

Bifogat

  • DrBike.jpg
    DrBike.jpg
    259.5 KB · Visningar: 922
Du e saknad ditt helvete :)
 
Det blev som du ville - jag köpte en Honda tillslut.
Jag är jättenöjd - men jag önskar att vi kunde gazza lite ihop.
Saknar dig
 
Bläddrar förbi ditt mobilnummer ibland, som inte tagits bort ännu... tänker då på små blå ventil-putskuddar, limpmackor, depåkalsonger och en skarp bensinlukt från en gammal peugeot. Du lever i våra minnen...
 
Kan inte annat än hålla med! Mobilnummret fanns inlagt tills mobilen blev stulen.

Jag vet att ni sitter där i depån o tittar på oss som fäller tårar för er. Saknaden är enorm. Ta nu väl hand om Nilax när han ofrivilligt fick lämna oss. Vet att däckvärmarna är på och att ni brassar allt ni kan! Älskade saknade vänner! Inga ord är tillräckliga.
 
Nu verkar det som att din racer måste till skroten och leva vidare på annat håll. Jag klantade till det och missade att det var grus i en kurva. Till mitt försvar får jag säga att det var ca 20x1 meter grus genom hela kurvan i precis samma färg som asfalten... Snabelbilen...

Jag tycker det är jättejobbigt att din älskarinna troligen inte går att laga. Kommer ihåg dina ord så väl när jag köpte henne och förvandlade henne till min man. "Jag vill inte sälja henne till någon som inte kommer att älska henne"

Saknaden är enorm men vi har fått många roliga mil tillsammans och det är nog dags för mig att gå vidare.

Btw, jag skadade mig bara lite i handleden, men det gick över på en vecka...

Jag skickar henne till dig så får ni fortsätta sätta tider på banorna runt om i paradiset!
 
Ska åka och köpa racebuss nu gubbe.
Du hade först tyckt, jefla dåre.....
MEN sen hade vi suttit på kvällen på Gotland Ring och sippat singelmalt.
Sköt om dig !
 
Det har gått 11 år nu... Känns som nyss. Du dyker upp i tankar lite nu och då.
 
Har en gammal hjälm med Dr Bikedekalen, den påminner om Dig varje gång jag ser den.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top