Dr.Bike har lämnat oss

Re: Dr.bike har lämnat oss

Alltid enormt tråkigt när en hojbroder/syster lämnar oss! Sov gott , minnet av dig lever alltid kvar!

Neeeeeej :(

P-A var en av de finaste och mest omtänksamma männsikor jag kände.
Pia, jag sörjer med dig och de andra anhöriga. En enorm förlust för världen!
Vila i frid P-A!

Hade det inte varit för dig så hade jag aldrig fått nått vettigt svar på min fråga

RIP

Det går inte att förstå att du är borta..
Det bara finns inte..
Vill så gärna tro att ifall jag bara helt enkelt vägrar tro på det så har det inte hänt..

Vila i frid PA.. Du kommer vara väldigt saknad!!

Ha en bra resa, doktorn. Om whisky alltså var grejen så blir det en stilla stund med en Bowmore ikväll, för en tyvärr aldrig träffad men ändå uppskattad medmänniska som gett sig ut på den riktiga långturen...

Last edited:
Vet inte vad jag ska skriva... En profil i mc-världen har lämnat ett stort tomrum efter sig.

Mina tankar går till anhöriga och vänner!

Vila i frid...

Blev helt chockad när jag hörde att Dr Bike har lämnat oss. Kan fortfarande inte tro att det är sant!? Är det sant?

Han var ju nyss här & tog farväl ett tag pg a av allt tjafs på Sporthoj, inte kunde jag tro att det skulle vara farväl för gott!

Han var verkligen en person som tillförde forumet positiva egenskaper. Jag kommer verkligen att sakna honom.:gråta

Race In Peace!

Oerhört sorgligt.. Vila i fred Doktorn. :(

Jag maste tıllagga detta bara eftersom jag fıck mega agren nar jag sag Pıas ınlagg...
Kamıkaze Kıd skrev ju en trad om sıtuatıonen har for ngn dag sedan. Sedan sag jag ınte dıtt (Pıas) ınlagg forran du papekade det ı traden har :rodnar. Jag har rıngt Pıa och erbjudıt mıg att ta bort den har traden men hon tyckte den kunde vara kvar. Vılle bara papeka detta...att jag ınte var ute efter nan nyhetsscoop...jag vılle bara hedra en mycket god van. Ursakta ıgen Pıa!

Tankar till anhöriga.. en god människa som lämnat oss för tidigt..
vila i frid..

Hade äran att träffa dig P-A, och ta del av din stora kunskap. Tack för att du tog dig tid.

... och hade som så många andra räknat med en och annan körning vid din sida i sommar...

VIF

/Sekreterar´n

Vi mailade till varandra utanför Sporthoj ibland eftersom vi är portar kollegor. Jag fick ett mail den 13:e där han skrev att han var deppig över att hans mor dött och behövde vila upp sig. Jag undrade varför han aldrig svarade mig men nu vet jag. Förbannat tråkigt. Vi pratades om att träffas och prata toppar och nu blir det inte så. Nu är det försent. Jag kommer att sakna honom mycket och det är en stor förlust för oss alla.
Mina tankar går till din familj. Hoppas det tröstar lite att han var så omtyckt på Sporthoj.

Erland.

Last edited:
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back