Drömscenarion i MotoGP 2008 för SH?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Sorry Sandström om det var något från GP-depån, men så är det ibland även om det sticks i ögonen på dig.
Jag blir så sjukt avis på dig Oscar, du har verkligen levt livet! När vi träffas nästa gång kan jag berätta om GP-depån på Anderstorp i mitten av 80-talet, du vet ungefär samtidigt som du vilade middag på dagis.

Biaggi får ett wildcard på Mugello. Har tredje kvaltid och placerar sig direkt i tätklungan om 4-5 man. När han kör ut på sista varvet har han legat först 6 varv och har Stoner en hojlängd bakom sig. Stoner slipstreamar förbi längs start- och målrakan och tar täten in i första kurvan. Fyra ytterligare byten av ledare sker under sista varvet och när sista chansen att ta täten inför start- och målrakan uppenbarar sig gör Biaggi en likadan manöver som på Philip Island när han skulle köra om Nieto - med samma resultat.

Att älta:

Är Biaggi en klant eller en hjälte?

Biaggi gör ett inhopp i MotoGP och oavsett resultat på presskonferansen försvarar sin krash i Superbike eftersom han inte kände att han fick gehör för sin poäng på den presskonferansen.

:)

/N

Last edited:
Jag blir så sjukt avis på dig Oscar, du har verkligen levt livet! När vi träffas nästa gång kan jag berätta om GP-depån på Anderstorp i mitten av 80-talet, du vet ungefär samtidigt som du vilade middag på dagis.

:skrattaåt

Pojkar pojkar...sluta gnabbas... ni har ändå inte varit på Hedemora TT :D

Va fan e inte ni gubbar båda två?? :arsele :arsele

Jag skulle gärna vilja se lite mer tjafs mellan förare i depån, på presskonferenser mm. Mellan vilka spelar inte så stor roll, men jag skulle tro att Lorenzo kommer att vara inblandad på något sätt. :rolleyes:

Ja...t.ex att man får se Rossi trycka ner den där jävla klubbjäveln i halsen på lillsnoret.

Girlfight i racingforumet är det bästa som finns. Jag kanska kommer hit från OT, två forumdelar är för jobbigt.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back