Drömscenarion i MotoGP 2008 för SH?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Sorry Sandström om det var något från GP-depån, men så är det ibland även om det sticks i ögonen på dig.
Jag blir så sjukt avis på dig Oscar, du har verkligen levt livet! När vi träffas nästa gång kan jag berätta om GP-depån på Anderstorp i mitten av 80-talet, du vet ungefär samtidigt som du vilade middag på dagis.

Biaggi får ett wildcard på Mugello. Har tredje kvaltid och placerar sig direkt i tätklungan om 4-5 man. När han kör ut på sista varvet har han legat först 6 varv och har Stoner en hojlängd bakom sig. Stoner slipstreamar förbi längs start- och målrakan och tar täten in i första kurvan. Fyra ytterligare byten av ledare sker under sista varvet och när sista chansen att ta täten inför start- och målrakan uppenbarar sig gör Biaggi en likadan manöver som på Philip Island när han skulle köra om Nieto - med samma resultat.

Att älta:

Är Biaggi en klant eller en hjälte?

Biaggi gör ett inhopp i MotoGP och oavsett resultat på presskonferansen försvarar sin krash i Superbike eftersom han inte kände att han fick gehör för sin poäng på den presskonferansen.

:)

/N

Last edited:
Jag blir så sjukt avis på dig Oscar, du har verkligen levt livet! När vi träffas nästa gång kan jag berätta om GP-depån på Anderstorp i mitten av 80-talet, du vet ungefär samtidigt som du vilade middag på dagis.

:skrattaåt

Pojkar pojkar...sluta gnabbas... ni har ändå inte varit på Hedemora TT :D

Va fan e inte ni gubbar båda två?? :arsele :arsele

Jag skulle gärna vilja se lite mer tjafs mellan förare i depån, på presskonferenser mm. Mellan vilka spelar inte så stor roll, men jag skulle tro att Lorenzo kommer att vara inblandad på något sätt. :rolleyes:

Ja...t.ex att man får se Rossi trycka ner den där jävla klubbjäveln i halsen på lillsnoret.

Girlfight i racingforumet är det bästa som finns. Jag kanska kommer hit från OT, två forumdelar är för jobbigt.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back