DonQ smiskar 1098S på Bogesund

Forøvrig, kult at du her gjort Pinky så jævlig stilig:tummenupp

Hrmm... den var faktiskt så stilig redan när jag sålde henne ;) (-dekalerna). Kunde inte gärna sälja iväg den som den såg ut efter sista racet. :tungan

Sorry Pinky men pinky kommer förbli pinky. Hon är mer känd än dig i dessa kretsar ;)

Eller du kan ta "gjenvägen" - kjøpe råere sykkel (typ 1098) få litt bedre tider gratis og gå mye hardere/dyrere/deprimerende på trynet:yoparty Og... skal du presse Pinky like hardt som DQ må du jobbe mer Sado-siden av deg, helv... trodde aldri hun skulle overleve mer en et par løp:) Forøvrig, kult at du her gjort Pinky så jævlig stilig:tummenupp

Vi får se vad som händer nästa säsong..... En 1098:a eller RC8:a står högt upp på önskelistan....
Hehe, jo hon har levt ett hårt liv lilla Pinky. Men motorn är iaf fin som ny enligt Apriliameken som har haft isär den :tummenupp han hade svårt att tro mig när jag sa hur långt den rullat och vilket liv hon har levt. Pinky behöver en fast (och hård) hand, då verkar hon trivas som bäst :D . Hon kommer leva vidare för evigt, iaf i våra hjärtan :D .

Jo, DQ såg till att hon såg ut som en ungmö när jag hämtade henne, efter det har hon bara fått lite dekaltrimning. Hon blev ju riktigt stilig.

Ser fram emot Sviestad, då ska slip-on:et på också. Så hon får andas ordentligt. Orginaldämparen väger 7 kg :näsblod .

Kan vi sluta kalla DonQ's hoj för Pinky. :mad:

Hallå liksom:
"Men jag har sagt till mig själv att jag inte får köpa något nytt innan jag pressar Pinky lika hårt som DQ gjorde"

:hihi

:D :D

Hrmm... den var faktiskt så stilig redan när jag sålde henne ;) (-dekalerna). Kunde inte gärna sälja iväg den som den såg ut efter sista racet. :tungan

Sorry Pinky men pinky kommer förbli pinky. Hon är mer känd än dig i dessa kretsar ;)

:tummenupp :tummenupp
Snyggt jobbat!!

Last edited:

Stilig????? Hun var utvilsomt full av racepatina og var særegenhet, men stilig - nopp:tungan Blir som en gubbjävel kommenterte min på Falken (Dag´s 1098R stod ved siden av). "Der ser man hva en sesong racing gjør med en snygg hoj":huvet

Og, jepp pinky ruler, få foran, men mange mye finere:yoparty

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back