Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Forøvrig, kult at du her gjort Pinky så jævlig stilig![]()
Hrmm... den var faktiskt så stilig redan när jag sålde henne
Sorry Pinky men pinky kommer förbli pinky. Hon är mer känd än dig i dessa kretsar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Forøvrig, kult at du her gjort Pinky så jævlig stilig![]()
Eller du kan ta "gjenvägen" - kjøpe råere sykkel (typ 1098) få litt bedre tider gratis og gå mye hardere/dyrere/deprimerende på trynetOg... skal du presse Pinky like hardt som DQ må du jobbe mer Sado-siden av deg, helv... trodde aldri hun skulle overleve mer en et par løp
Forøvrig, kult at du her gjort Pinky så jævlig stilig
![]()
.Kan vi sluta kalla DonQ's hoj för Pinky.
Hallå liksom:
"Men jag har sagt till mig själv att jag inte får köpa något nytt innan jag pressar Pinky lika hårt som DQ gjorde"
![]()
Hrmm... den var faktiskt så stilig redan när jag sålde henne(-dekalerna). Kunde inte gärna sälja iväg den som den såg ut efter sista racet.
![]()
Sorry Pinky men pinky kommer förbli pinky. Hon är mer känd än dig i dessa kretsar![]()
Hrmm... den var faktiskt så stilig redan när jag sålde henne(-dekalerna). Kunde inte gärna sälja iväg den som den såg ut efter sista racet.
![]()
Sorry Pinky men pinky kommer förbli pinky. Hon är mer känd än dig i dessa kretsar![]()
Blir som en gubbjävel kommenterte min på Falken (Dag´s 1098R stod ved siden av). "Der ser man hva en sesong racing gjør med en snygg hoj"

Men fooeer helvedde!! jag har ju sagt åt dig hundra ggr att komma hit! Du vet ju att farsan kan leverera![]()
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller