Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Naah... inte riktigt sant va? Åkte 1.38 med R1an och 1.42 med Pinky så det är allt skillnad. Men sen så tog jag nog i mer med Pinky också. Det behövdes![]()
For egen del kjører jeg bare saktere og saktere jo mer racepreppa jeg gjør skrotet, (forøvrig gikk det mye fortere med så godt som standard R1). Det er vanskelig å akseptere at føreren (altså undertegnede) er for dårlig utenfor depoetDetaljer, hva er 4 sekunder av et helt livFor egen del kjører jeg bare saktere og saktere jo mer racepreppa jeg gjør skrotet, (forøvrig gikk det mye fortere med så godt som standard R1). Det er vanskelig å akseptere at føreren (altså undertegnede) er for dårlig utenfor depoet
![]()
Naah... inte riktigt sant va? Åkte 1.38 med R1an och 1.42 med Pinky så det är allt skillnad. Men sen så tog jag nog i mer med Pinky också. Det behövdes![]()
Hur ser man det??![]()
Det är bara att köpa!! Så kan du göra comeback i BoTT så får du köra ifrån Pinky. Som jag sagt förut 1.42.. med Pinky är fasen grymt. Det måste ha gungat och kasat nått grymt
Jag hade en toppfart på 242 km/h enligt GPS på långa rakan. Finns ju inte en hoj i BoTT som går så sakta
. Jaja, pinky är riktigt kvickstyrd iaf
.
Faktiskt får jag säga att jag inte upplevde att Pinky gungade någonting. Men det har jag aldrig kännt att någon hoj har gjort, ens riktigt sunkiga. Misstänker att det kan bero på körstil och att jag hänger av mycket i böjarna. Kasade gjorde det absolut
Sen toppfarten ja... 242 är inte imponerande
![]()
Vad kostar 1098orna i England? Och håller dom ihop mer än några hundra mil?
nä det har nog mer med lathet att göra Som jag har sagt förrut - vi kan byta jämnt R1 mot 1098. Då blir vi snabbare bägge två![]()
Og som jeg sa i stad; det er gubben som har blitt for tung og tregJo jag tror du hänger av mer än mig. Jag har så korta ben så jag når inte ner till fotpinnen om jag hänger av för mycketnä det har nog mer med lathet att göra
. Det är väll dags att hänga, skrapar ju bort mina fina dekaler nere på kåpan som det är nu.
Jag kollade lite på en RC8 häromdagen, ser riktigt snabb ut, har inte provkört dock men det skulle inte vara några problem. Men det är klart, en 1098S smäller väll högre.
Man får inn brukt 1098R fra Italia for ca 190´ norske![]()
När bjuder du mig till storstan Alex?

Faktiskt får jag säga att jag inte upplevde att Pinky gungade någonting. Men det har jag aldrig kännt att någon hoj har gjort, ens riktigt sunkiga. Misstänker att det kan bero på körstil och att jag hänger av mycket i böjarna. Kasade gjorde det absolut
Sen toppfarten ja... 242 är inte imponerande
![]()
Vad kostar 1098orna i England? Och håller dom ihop mer än några hundra mil?
Jag är inte så säker på vad en s.k 'Pinky' ärSkulle gärna vilja veta
![]()
Jag är inte så säker på vad en s.k 'Pinky' ärSkulle gärna vilja veta
![]()
Hmmm, jo man blir ju lite sugen. Men jag har sagt till mig själv att jag inte får köpa något nytt innan jag pressar Pinky lika hårt som DQ gjorde
. Jag har en bit kvar till 1.42... tider
. När materialet säger stopp så ska jag byta
.
Og... skal du presse Pinky like hardt som DQ må du jobbe mer Sado-siden av deg, helv... trodde aldri hun skulle overleve mer en et par løp|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller