Donken Onsdagen den 14/3

Samma här, småskäggen ska med. Bäst att hon bakar ordentligt för de kan fan äta kakor :)

De är ju rätt duktiga på att äta sånt.. Och idag ska jag inte säga "NEJ" då de frågar mig om de får ta en till. *retasmednursey*:tungan
Syns ikväll allesammans. :D

Visst har jag bakat :) men jag orkade inte kleta choklad glasyr på alla så några får stå ut med det :rolleyes: ;)
Jag skall också bila till donken..hinner inte hem o svida om till hojutstyrsel..så dä blir direkt från jobbet!
Vi ses där :yoparty SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMAREN ÄR NÄSTAN HÄR:tuttar

Visst har jag bakat :) men jag orkade inte kleta choklad glasyr på alla så några får stå ut med det :rolleyes: ;)
Jag skall också bila till donken..hinner inte hem o svida om till hojutstyrsel..så dä blir direkt från jobbet!
Vi ses där :yoparty SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMAREN ÄR NÄSTAN HÄR:tuttar

Låter kanon.. :) Verkar bli riktigt mycket folk. Kul kul. :yoparty

Fyfan, jag sätter bekvämligheten före, hojjen får stå hemma och skämmas, resten av sommaren också...

Någon som vill köpa en väl använd men ack så vacker 750'i?! :)

-@

:yoparty
Jag kommer till Donken idag ändå. Måste ju komma in i sommarkänslan.
Dock med bil, då jag har mina kids:rullandeu denna vecka.
Så jag kommer dit med bil och två hojtokiga ungar. :)
Vad gör man inte för att träffa er alla glada.:tungan

Nöörsii: Hoppas du bakat mycket bullar/kakor nu?? har mina barn förtur på dessa. ;)

Synes ikväll. :tummenupp

Gud va kul!
Ring mig när du kommit dit så får vi se hur långt jag har kommit :)

Fyfan, jag sätter bekvämligheten före, hojjen får stå hemma och skämmas, resten av sommaren också...

Någon som vill köpa en väl använd men ack så vacker 750'i?! :)

-@

Nu får du inte tappa intresset/suget grabben!!!. :mattias

På´t igen och skruva bara. :yoparty

Jag tycker det är askul att ni tar med ungarna..en ny liten generation kan hjärntvättas mohahaha :evilkanevil

Säger precis som föregående talare.. De har redan "men" för livet. :tungan
De kan inget annat säga än "Motorcykel":squid

haha! Så Nurseys bakverk är en sådan institution? En jobbarkollega som frågade mig direkt om det när jag nämnde Donken Svea.. =)

Säger precis som föregående talare.. De har redan "men" för livet. :tungan
De kan inget annat säga än "Motorcykel":squid

Precis så vill jag att mina barn blir när jag skaffar sånna :P
Fast dom måste ha ett bilintresse också. Mitt ex son kunde alla bilmärken och modeller när han var 3 år:yoparty..man satt i bilen och åkte och rättsom det var säger ungen medan han viftar med nappflaskan att det var minsan en Honda Del Sol som just åkte förbi :kiss sånt älskar jag..det skall uppmuntras:yoparty.

Last edited by a moderator:
Sjuka barn....kan ju inte dyka upp om det inte sker ett mirakel.

Men, är det varje onsdag på donken?

Har ju aldrig varit där så det skulle vart skoj, men Nursey kanske bakar fler gånger....hehe...

//Matte//

Har ju aldrig varit där så det skulle vart skoj, men Nursey kanske bakar fler gånger....hehe...

//Matte//

Nörsi hade liksom tänkt att det skulle vara en engångsgrej :P men det gick ju i stöpet..haha. Det är inte ens så att det är sensationella kakor..det är att jag är knäpp nog att ställa mig o baka dom:D men det verkar ju göra folk glada och det är tanken :tummenupp så det är inte bara hojsäsongen som börjat igen..baksäsongen också ;)

De är ju rätt duktiga på att äta sånt.. Och idag ska jag inte säga "NEJ" då de frågar mig om de får ta en till. *retasmednursey*:tungan
Syns ikväll allesammans. :D

Ah..så du kommer iafl:tummenupp Jag tror ja dyker upp men kan inte komma förens kl 20. hoppas ni är kvar då:rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT