Donington

Swedie skrev:
Någon som kan lägga upp bild på Cajbacks och Mårtenssons hojar? Ska ju åka dit imorgonbitti o vill veta vad jag ska hålla utkik efter.
Ja du, Prista Oil är tydligen ny huvudsponor så en gissning är att de ser ut som dessa : http://www.po-racingteam.com/?p=21&m=34 Någon bild lyckas jag inte hitta, tydligen inte de mest plåtade hojarna i 250...

Nej, jag kan _inte_ hjälpa till med bulgariskan :D

Goodstuff skrev:
Money, money, money.
Det är visserligen kul att Cajback har möjlighet att så tidigt i sin karriär får möjlighet att visa sig i GP-sammanhang. Men något är väldigt fel när Watz har mindre budget i VM än någon som kör SM. Om Watz måste man säga: vilket slöseri med talang...

Fredde kommer köra i VM i år igen, det är jag tämligen säker på.
Det är ju ingen hemlighet att det behövs pengar och talang för att få köra. Det var ju tex Ågesta transport som betalade så fredde kunde köra på Donington förra året.

1.37.504 körde Fredde förra året, han hade ju en del strul under träningen med spricka i motorblocket och annat.

Kurz kör ju med tre förare då Todorov också är med. Ritzmayer tröttnade väl också på teamet.

Todorov gick in med en hel del pengar, men bröt benet på Assen under träningarna. Han kommer nog vara borta ett tag.
Rizmayer tyckte inte heller det var värt pengarna, och två av de bättre mekarna har sagt upp sig.
Men tror Pista Oil pengarna kanske fått kurz lite på fötterna iaf.

Lorenzo i pole med 1.32:366. 107% på det blir 1.38:831.

Cajback klarade kvalgränsen då han körde 1.38:673 på kval 1.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back