Donera din hoj till mig!!

lånar åxå tråden, farsan min skulle behöva något för en billig/rätt peng att skruva på i vinter. Det mesta av något större kubik är intressant. värt ett försök iaf, trots att tråden verkar spåra lite :D

Jag har en zx9r stående, -95. Dock vill jag ej skänka bort den. Den är komplett och sliten. Lagd en gång. Jag körde hem skiten från Gävle förra sommaren och satte den i garaget. I våras startade den inte, köpte nytt batteri, provade igen sen sket jag i det. Normalt komp och gnista finnes, men inte viljan att starta.

Intresserad?

EDIT: Bor söder om Landskrona.

Jag har en mer eller mindre komplett r1 -08 saknar tank och bakfälg som jag hade kunnat donera men tyvärr har jag inga papper på den.

Fortfarande ingen som har hittat nåt gammalt skrot dom vill bli av med, evt utan tank sadel styre etc

Fortfarande ingen som har hittat något i garaget? Allt är av interesse, från 125 och upp

Fortfarande ingen som har hittat nåt gammalt skrot dom vill bli av med, evt utan tank sadel styre etc

Har 2st Honda Ns 125 ståendes, årsmodell 86-87. Inte varit igång på länge tyvärr!

De ena köpte jag -96, den andra -99.

Lägg ett bud, ser vi om de står kvar ett par år till

Interesant, dock står dom lite långt bort..

Jaha, då blir det att sänka kraven!! Kan ta mc utan pappar också, gärna 2 takt!! Betalar gärna en slant för hojen, behöver som sagt inte va komplett!!!! Evt gammal cross

jag har lite delar övers till en cbr600rr + annat som står i vägen i garaget.
Gratis är gott och den som hämtar det får det.. inga krav eller så men det hade varit gött med lite gifflar ;)

Gratis är gott och den som hämtar det får det.. inga krav eller så men det hade varit gött med lite giflar
Vad är det för grejor och delar? Ska till götet till jul

Jag tycker det är synd att tråden spårade ur.

Det är väl bättre att man skänker bort en hoj till någon seriös som vill ha den än att den står och skräpar i nån gammal ladugård.

dessutom lovar ju Lotus-Jonas att bygga en schysst hoj av den så det kunde ju vara skitroligt att bara följa ett sånt projekt och se hur det växer fram en "ny" hoj som glädjer nån annan.

Jag ska höra med brorsan om inte du kan få hans gamla kawa som just nu faktiskt står och skräpar i en gammal ladugård. i Laholm (så det passar ju dig rätt bra med eftersom du ville ha en i Skåneland) - Hör av mig när jag snackat me han

Last edited:
Tackar så mycket, hör gärna av dig när du har pratat med honnom:tummenuppi

Ringer honom redan ikväll

Det är en 77 års kawa Z 650 - Vurpad, men rätt okej ändå

Har du hört med grabbarna i rosengård? Nån lär ha en hoj till kompispris :)

Gratis är gott och den som hämtar det får det.. inga krav eller så men det hade varit gött med lite giflar
Vad är det för grejor och delar? Ska till götet till jul

Oj bortskämd när man t.o.m får grejerna gratis...
de ligger i 2 flyttlådor och jag minns inte vad det är (har inte rört grejerna på 2 år) och är för lat att öppna lådorna och titta in. bättre att nån tar det än att jag kastar det.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT