Donera din hoj till mig!!

LOL gillar Thorpeds inlägg hahaha :)

För övrigt har jag en gammal 1100 gsxr -87 för 15 loppor :O

Kollat de billigaste på Blocket? Fast jag måste säga att det var ovanligt få billiga där nu när jag själv testar runt skåne. Dessa ligger i alla fall under 5k och kan säkert prutas ner en slant.
http://www.blocket.se/malmo/Suzuki_GS500E_49925754.htm?ca=23_14&w=2
http://www.blocket.se/malmo/Monark_Lattviktare_1937_46462438.htm?ca=23_14&w=2
http://www.blocket.se/lund/Suzuki_FWS_400_49809996.htm?ca=23_14&w=2

Tror du sålde den där trepipen för billigt om man ser till vad du hade och vad du får för lite mindre pengar.

Eller testa med en köpesannons på blocket?

Har kollat annonserna och det finns väldigt lite faktisk, dock har jag fåt napp her på sporthoj, fanns tydligen någon som tog detta seriöst. Det är kanske inte precist vad jag letar efter, men har idéer för det bygget.
Bytte bort min trepip mot en fin cross så det var helt ok tycker jag. Jag är dock fortfarande öppen för idéer,

Har kollat annonserna och det finns väldigt lite faktisk, dock har jag fåt napp her på sporthoj, fanns tydligen någon som tog detta seriöst. Det är kanske inte precist vad jag letar efter, men har idéer för det bygget.
Bytte bort min trepip mot en fin cross så det var helt ok tycker jag. Jag är dock fortfarande öppen för idéer,

:tummenupp Vet ju inte vad du fick, såg ju bara vad du begärde och prylarna som satt monterat på den.

Är svårt att sälja grejor i dag tyvärr, hade säkert fåt mer betalt om jag såld den i delar, men det tyckte jag va synd

Jag har iofs ett rullande gokartchassi du kan få om jag får bjuda på gifflar. :)

Jag har iofs ett rullande gokartchassi du kan få om jag får bjuda på gifflar. :)

Kolla ditt tidigere inlägg.
Jag vill inte ha något av dig, och jag kommer troligen aldrig hjälpa dig med svetsning eller något annat

Tråkigt att du är så besviken över att mitt tidigere projekt inte blev färdigt. Jag vet inte ens om jag har lovat att det skulle bli färdigt. Har kanske för många idéer i huvudet bara.
Nä vi skiter i denna smutskastningen tycker jag.
Blev lite irriterat över vissa inlägg som jag tyckte va onödiga. Om man inte tycker att man vill donera en hoj eller sälja den billigt till mig, värför då slösa tid på att skriva i detta inlägg?

Last edited:
Jag blev lite förbaskad över att du tog illa upp för att jag ville donera min gokart som annars åker till tippen. Det jag skrev i mitt första inlägg står jag fast vid, du sålde ett halvfärdigt projekt och ett projekt blir inte fint fören det är klart enligt mitt tycke, men jag menade inget illa och jag skrev att jag gillade idén.
Nu gör jag så att jag tar bort det jag precis skrev så slipper hela sporthoj se vad jag tänker. :)

Jag är också en mullemeck men jag ser alltid till att ha räknat ut en vettig budget innan jag drar igång något samt att jag brukar försöka att ha alla delar på plats innan jag börjar bygga. Bara ett litet tips. :)

Last edited:
No hard feelings, jag missförstod bara vad du skrev i första inlägget, mitt fel. Klart man ska försöka ha ett budget, men ibland blir grejorna lite dyra och ibland tröttnar man helt enkelt, och då är det inte kul att bygge tycker jag, och jag vill ha kul när jag är i garaget. Sen är inte jag så jätte bra på det mekaniska, giller nog mest att forma plåt och alu, och att få till ett "stuk" som finns i huvudet.
Har iaf hittat ett objekt som ska ha nytt tändlås och sen ska den fungera, där behöver jag bara koncentrera mig om att få till rät look.
Ledsen att jag tog illa upp, hoppas allt är ok. Och om du får breakdown i Skåne ska jag nog hjälpe med svetsning även om det kanske blir halvfärdigt :)

Nästan OT: I Augusti och egentligen hela sommaren fanns det massor av billiga hojar 4.000-8.000 spänn men nu finns det nada.

Bara massa gamla crossar och offroadlik.

Nu borde det vara högsäsong för ladrensningar:gnissla

Kan någon donera en påse smågodis till mej???

Jag är inte så kräsen men vill endast ha skumbjörnar och sega nappar, surisar går oxo bra men lakrits och choklad går fetbort, tuggummi går bra i nödfall men då får det vara juicy fruit, inget annat!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT