Farstamannen
M-U-G-G MC
Jag vet inte var denna tråden passar bäst (minst dåligt), så jag chansade på SM/Offroad.
Vilken modell skulle ni/bör jag välja i utmaningen Honda Dominator 650 och Aprilia Pegaso 650. Båda modeller är -01
r och vi förutsätter att dom har gått lika många mil, är i lika bra skick samt säljs för samma pris.
Rent modellmässigt, vilken är den vassare?
Hållbarhet/kvalité, reservdelspriser/-tillgänglighet, servicekostnader, försäkringspremier, osv.
Min spontana tanke är att aprilian ser lite plastigare/smäckrare ut och jag får intrycket att hondan är lite robustare. Sen klingar Honda bättre i mitt huvud rent kvalitetsmässigt. Men inget av detta har jag belägg för.
Aprilian verkar (till sin fördel?) ha insprutning vilket jag tippar att hondan inte har?
Så, vad säger ni dudes?
Mvh Nicklas.
Vilken modell skulle ni/bör jag välja i utmaningen Honda Dominator 650 och Aprilia Pegaso 650. Båda modeller är -01
Rent modellmässigt, vilken är den vassare?
Hållbarhet/kvalité, reservdelspriser/-tillgänglighet, servicekostnader, försäkringspremier, osv.
Min spontana tanke är att aprilian ser lite plastigare/smäckrare ut och jag får intrycket att hondan är lite robustare. Sen klingar Honda bättre i mitt huvud rent kvalitetsmässigt. Men inget av detta har jag belägg för.
Aprilian verkar (till sin fördel?) ha insprutning vilket jag tippar att hondan inte har?
Så, vad säger ni dudes?
Mvh Nicklas.