Gulsnabbtrajja skrev:Men läs innan då. Frågan var ju om reglementet inte tillåter uppflyttning? Skruva fjädring hårdare för att få mer frigång kommer försämra köregenskaperna.
Ursäkta då, Mr Wiseguy. Vill du att jag ska radera inlägget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gulsnabbtrajja skrev:Men läs innan då. Frågan var ju om reglementet inte tillåter uppflyttning? Skruva fjädring hårdare för att få mer frigång kommer försämra köregenskaperna.

De e lugnt. Men varför lägga ett sånt förslag som 3:e man när Swedie redan 2 ggr har skrivit att det inte var ett alternativ.Geiger skrev:Ursäkta då, Mr Wiseguy. Vill du att jag ska radera inlägget?
Mina Oxtar har utbytbara titanskydd original. Som är oskulder.vågen skrev:Har för mig att det finns titan-klossar att köpa till OXTAR istället för original plast prylarna.

Eller sänk farten och TIBAGSXR1100R skrev:Tåa på pinnen och burka satan![]()
Det spar dessutom däck...Gulsnabbtrajja skrev:Eller sänk farten och TIBA![]()
magnus_moss skrev:Jag har ett par Alpinestar Supertech (med tåskydd i plast) och FÖRTIOFEM i skonummer så problemet är ingalunda nytt. Men nu är det löst. Precis där detslite tar man och borrar ett 5 mm stort hål, gängar med M6 och skruvar i en skruv som man kapat till 7 mm lång gänga. Bonnjärnsskruv håller tre pass, rostfritt troligen dubbelt så långt!
Klart!!![]()

sleven skrev:Förmodligen effektivt
Axxexs skrev:Gör båda men det tar i ändå!!![]()
![]()
![]()
Axxexs skrev:Gör båda men det tar i ändå!!![]()
![]()
![]()
Du brukar ju skrapa hela stället.Axxexs skrev:Gör båda men det tar i ändå!!![]()
![]()
![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!