Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teo skrev:Den lilla fågeln har åter igen helt rätt!![]()
Teo skrev:Han var faktiskt skitschyst och hjälpte mig jättemycket, så Jag är inte alls arg på honom. det var värre med de två "healing" tanterna som dök upp och da.. nu har du tur, vi jobbar med healing. sen tog de mig i ansiktet och då blev Jag arg.
Teo skrev:Ni kommer kanske ihåg när Jag fick åka motorhyv och min kära Retta gick i graven dagen innan midsommar...
Igår skulle Jag ut till värmdö och lysdna på vågklucket men en kompis på min impulsinköpta "tröstmaskin".
när Jag kommer längst på Folkkungag där Erstag korsar blir det rött. Vid grönt ljus är det en SL buss som fortfarande är i korsningen, Jag inväntar fri sikt och när Jag ser gatan bakom arslet på bussen friskar Jag på (så gott det går med min stackars luftkylda..).
I motsat körriktning bestämmer sig en karl som även han fått grönt att.. "Jag hinner svänga vänster in på ersta innan de andra hinner köra rakt fram" :kocko
När Jag är i höjd med bussens arsle så skjuts det ut en familjakombi från vänster! Jag hinner bara tänka...AJ sedan flyger Jag upp på taket på bilenoch får glida ner som en säl längst motorhyven..
Killen som körde bilen var helt förstörd och Jag har i nuläget inget agg mot honom, alla kan göra fel men det känns som om min hojkarma inte är helt på topp...
pho skrev:du hade tydligen en medpassagerare som enligt uppgifter gick bra med det var väl du som vart krockkudde eller ?.
Mvh Pho
Mech skrev:Tycker bilden var grym om du bara gjort den med en hand!
Krya dig.
fan de låter som de e gladiatorerna i Rom som är ute å kämpar för sin överlevnad när nu är ute å åker i trafikenRocketQueen skrev:Gud va den där fågeln skvallrar.![]()
Bra Teo att du klarade dig även denna gång.
Kanske blir bankörning i fortsättningen då?![]()
wdac skrev:fan de låter som de e gladiatorerna i Rom som är ute å kämpar för sin överlevnad när nu är ute å åker i trafiken![]()
Teo skrev:Han var faktiskt skitschyst och hjälpte mig jättemycket, så Jag är inte alls arg på honom. det var värre med de två "healing" tanterna som dök upp och da.. nu har du tur, vi jobbar med healing. sen tog de mig i ansiktet och då blev Jag arg.
Teo skrev:..enligt vilka uppgifter? Jag körde helt själv.
pho skrev:uppgiften kom ifrån en annan person så sade sig sett situationen.
ber så mycket om ursäkt
wdac skrev:fan de låter som de e gladiatorerna i Rom som är ute å kämpar för sin överlevnad när nu är ute å åker i trafiken![]()
hrc skrev:Hoppas slippa behöva skriva en själv....![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |