DOH! då har man smällt igendå..

kanske men faktum kvarstår att begreppet vändkanter existerar och jag vill inga ha. men de var bara ett exempel, det finns fler anledningar till att vilja köra in hojen själv.

Teo skrev:
Han var faktiskt skitschyst och hjälpte mig jättemycket, så Jag är inte alls arg på honom. det var värre med de två "healing" tanterna som dök upp och da.. nu har du tur, vi jobbar med healing. sen tog de mig i ansiktet och då blev Jag arg.

Ha ha ha, jag hade också blivit sur om det kom fram en massa tanter som kladdar en nyllet när man vurpar :D

Skönt att du klarade dig såpass bra ändå :tummenupp

Ja fan vad de kladdade. LUUUUUUGN LUUUGN. -Jag e fan inte lugn!

Man får passa sig för vad man säger det finns fåglar över allt! :hihi

Teo skrev:
Ni kommer kanske ihåg när Jag fick åka motorhyv och min kära Retta gick i graven dagen innan midsommar...

Igår skulle Jag ut till värmdö och lysdna på vågklucket men en kompis på min impulsinköpta "tröstmaskin".

när Jag kommer längst på Folkkungag där Erstag korsar blir det rött. Vid grönt ljus är det en SL buss som fortfarande är i korsningen, Jag inväntar fri sikt och när Jag ser gatan bakom arslet på bussen friskar Jag på (så gott det går med min stackars luftkylda..).

I motsat körriktning bestämmer sig en karl som även han fått grönt att.. "Jag hinner svänga vänster in på ersta innan de andra hinner köra rakt fram" :kocko

När Jag är i höjd med bussens arsle så skjuts det ut en familjakombi från vänster! Jag hinner bara tänka...AJ sedan flyger Jag upp på taket på bilen :3freak och får glida ner som en säl längst motorhyven..

Killen som körde bilen var helt förstörd och Jag har i nuläget inget agg mot honom, alla kan göra fel men det känns som om min hojkarma inte är helt på topp...

Jobbar precis där det har hänt lite olyckor där se n de byggde den där cykelbanan hörde inte smällen skälv det var mest när det blev för mycket mm.
skönt att du klarade dig relativt bra du hade tydligen en medpassagerare som enligt uppgifter gick bra med det var väl du som vart krockkudde eller ?.
men vilken jävla utryckning du fick först kom 3 brandbilar som blockerade gatan och tog bort allt glas på ca 4 minuter och sedan åkte sedan kom en ambulans sedan kom 2 polisbilar ifrån varsitt håll mm.
Fan va skönt att det inte blev värre hoppas du mår bra.

Mvh Pho

pho skrev:
du hade tydligen en medpassagerare som enligt uppgifter gick bra med det var väl du som vart krockkudde eller ?.
Mvh Pho

..enligt vilka uppgifter? Jag körde helt själv.

Mech skrev:
Tycker bilden var grym om du bara gjort den med en hand!
Krya dig.

menar du skissen på hur det hela gått till? Tack, men försök göra den med tvåhandsfattning på musen... :tungan

RocketQueen skrev:
Gud va den där fågeln skvallrar. :hihi

Bra Teo att du klarade dig även denna gång.
Kanske blir bankörning i fortsättningen då? :hihi
fan de låter som de e gladiatorerna i Rom som är ute å kämpar för sin överlevnad när nu är ute å åker i trafiken :)

Teo skrev:
Han var faktiskt skitschyst och hjälpte mig jättemycket, så Jag är inte alls arg på honom. det var värre med de två "healing" tanterna som dök upp och da.. nu har du tur, vi jobbar med healing. sen tog de mig i ansiktet och då blev Jag arg.

Haha.... Ja vilken rackarns tur för dig :lol

pho skrev:
uppgiften kom ifrån en annan person så sade sig sett situationen.
ber så mycket om ursäkt

Ingen fara, hade Jag haft skjuts så hade det nog gjort ONT!

wdac skrev:
fan de låter som de e gladiatorerna i Rom som är ute å kämpar för sin överlevnad när nu är ute å åker i trafiken :)

Bra liknelse. Så är det att åka hoj. Kolla bara på trådarna härinne.... Vimlar ju av skador, krascher och tillbud. Hoppas slippa behöva skriva en själv.... :brinnerup

hrc skrev:
Hoppas slippa behöva skriva en själv.... :brinnerup

Både och, kan du skriva den själv så lever du iallafall, är det någon annan som skriver den åt dig kan det vara värre..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti