DOH! då har man smällt igendå..

Näemen NEJ! Har du kraschat igen nu :( Faen va av! Hade du en Yamaha TT nu eller har jag förstått nåt fel?

Mang0 skrev:
Om inte annat så fick du ju se en riktig hoj när du kom ner i garaget :rolleyes: ;)

Jaså.. Ja, när du säger det så kanske det stod nån moppe där bredvid.. Den såg ruskigt rå ut. *ingen ironi*

RoLLER skrev:
Näemen NEJ! Har du kraschat igen nu :( Faen va av! Hade du en Yamaha TT nu eller har jag förstått nåt fel?

JomänJoo!Jag har trellat ekull igen! Visst var det en TT, dev var visst lite stryktåligare än Rettan...

Last edited:
Teo skrev:
JomänJoo!Jag har trellat ekull igen! Visst var det en TT, dev var visst lite stryktåligare än Rettan...

En liten fågel viskade i mitt öra att du va inne på en R1 04'a. E det till nästa säsong då ellers?

RoLLER skrev:
En liten fågel viskade i mitt öra att du va inne på en R1 04'a. E det till nästa säsong då ellers?

Den lilla fågeln har rätt! Jag tänkte först vänta in 05:ans R1000 men jag har hört att de inte tänker göra så stora uppdateringar då de fortfarande hänger med. Så Jag köper en 04 R1 någon gång i höst eller vinter så Jag har lite tid på mig att gaymodda den.

Själv då, hur har det gått med din projektil?

Teo skrev:
Jag tänkte först vänta in 05:ans R1000 men jag har hört att de inte tänker göra så stora uppdateringar då de fortfarande hänger med. Så Jag köper en 04 R1 någon gång i höst eller vinter...
Nice, då kan jag köra ifrån en till när nya R1000 kommer :D

Teo skrev:
Den lilla fågeln har rätt! Jag tänkte först vänta in 05:ans R1000 men jag har hört att de inte tänker göra så stora uppdateringar då de fortfarande hänger med. Så Jag köper en 04 R1 någon gång i höst eller vinter så Jag har lite tid på mig att gaymodda den.

Själv då, hur har det gått med din projektil?

Jorå fö' fan Den tuffar på. Lite lätt skrapad bara men ingen biggie. Det ger bara fett med credz på Donken Sveavägen.

Att tjacka en 1 säsong gammal hoj e det mest prixvärda man kan göra. Den e i princip bara inkörd, e fortfarande "nya hojen" och har gjort den största värdeminskningen redan. Det är så jag har hållit på sen jag tog kortet 01.

Du fick ganska bra från försäkringsbolaget sa den lilla fågeln oxå :D :tummenupp

RoLLER skrev:
Du fick ganska bra från försäkringsbolaget sa den lilla fågeln oxå :D :tummenupp

Den lilla fågeln har åter igen helt rätt! :hihi Jo,tack Jag e nöjd.
tror du min luftkylda TT numera med anti-choppergaffel får några credz? :3freak

Jag hoppas på att kunna köpa en sprojlans 04:a i vår, Jag vill inte ha några vändkanter när "Sandsream" ska (försöka) köra ifrån mig...

Teo skrev:
Den lilla fågeln har åter igen helt rätt! :hihi Jo,tack Jag e nöjd.
tror du min luftkylda TT numera med anti-choppergaffel får några credz? :3freak

Jag hoppas på att kunna köpa en sprojlans 04:a i vår, Jag vill inte ha några vändkanter när "Sandsream" ska (försöka) köra ifrån mig...

Är TT'n körbar?

Sprojlans...? Köp en som gått 450 mil istället. Det där med "vändkanter" fattar jag inte.....

Att du kände lilla Fågeln förexten.... Det va ju lite kul :)

Om man howmosexsjuallinkör en hoj efter de föreskrivna instruktioner som finns att hitta i instruktionshäftet, så får man gayvändkanter icyllarna.
Det gäller att varva så att kolvarna får slungas så mycket de kan utan att belasta för jäkla mycket. annars får man vändkanter som hämmar varvning.

Teo skrev:
Om man howmosexsjuallinkör en hoj efter de föreskrivna instruktioner som finns att hitta i instruktionshäftet, så får man gayvändkanter icyllarna.
Det gäller att varva så att kolvarna får slungas så mycket de kan utan att belasta för jäkla mycket. annars får man vändkanter som hämmar varvning.

aha! :wiggle

tur att det gick bra med dig, inte alla som tar 2 smällar på en sommar med benen kvar ;)

Teo skrev:

Hmmm. Det där tror jag på! Glöm för guds skull inte att montera "kolvuppstudsarfjädrar" under kolvarna också :hihi

Fastball skrev:
Hmmm. Det där tror jag på! Glöm för guds skull inte att montera "kolvuppstudsarfjädrar" under kolvarna också :hihi

kul, det räcker att varva så sköter gravitationen resten.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT