DM Roskilde, Danmark 25+26 juni 2011

Sjysst! Antar att tävlingen är öppen för oss svenskar också?

Hur blir det då? Någon som e sugen? Jag är, och Nicke Ekström e det oxå.

Är det några flera?

Bättre sällskap att fira midsommar med kan man ju inte få.

Kevin
Micke
Max
Nicke
Jag
Kolle
Linus
Dennis
Barret

plus depå personal = 15-20 st.
Bästa midsommar på länge.
Klart vi ska åka.

Vart anmäler man sig?
Hur funkar det med licens för dom som löser engångslicenser i Sverige?

Last edited:
Jag anmälde mig på emailen som finns längst upp i den här tråden
Vet ej hur det funkar för dom som måste lösa engångs licens
Kul om vi blir ett gäng som åker ner :tummenupp
Sist jag prata med Biffen så skulle han också med
Ball bana var där och titta föra sommaren =)

Engångslicensen gör ni nog bäst i att lösa innan ni åker, ring någon på Svemos kansli.

Jättekul att så många ska åka, lite lustigt däremot att intresset för en tävling på en dansk gokartbana är större än en Svensk..? Fast man blir ju lite sugen när det är så många som ska åka. :) Är det uppdelat nåt i olika klasser i Danmark?

Engångslicensen gör ni nog bäst i att lösa innan ni åker, ring någon på Svemos kansli.

Jättekul att så många ska åka, lite lustigt däremot att intresset för en tävling på en dansk gokartbana är större än en Svensk..? Fast man blir ju lite sugen när det är så många som ska åka. :) Är det uppdelat nåt i olika klasser i Danmark?

Jag tror att intresset hade varit lika stort på en gokartbana med 30% grus i sverige. Det finns ju några eldsjälar som vill åka runt och köra på alla möjliga ställen. Halva grejen e ju just resan och depålivet. Och att det är på ett nytt ställe.

Som jag fattade det så är det bara en klass. A och B är ihopslaget. Jag försöker att hitta en inbjudan med TR. Hojta till om du hittar någon sån.

Men Roskilde har väl inget grus? Fast med de stora luckorna i årets Svenska kalender hade nog tex Kalmar fått många anmälningar också om de skulle kört i år.

Men Roskilde har väl inget grus? Fast med de stora luckorna i årets Svenska kalender hade nog tex Kalmar fått många anmälningar också om de skulle kört i år.

Är det inte? Om man tittar på deras promotoraffisch så står det 30% grus och 70% asfalt = 100% vansinne. Men det kanske e för hela serien.

Men det kanske e som du säger. Desto större anledning för dig att bli med.

Jag behöver Kjells Mailadress. Funkar denna? e-post: teknismc@glocalnet.net

Är det inte? Om man tittar på deras promotoraffisch så står det 30% grus och 70% asfalt = 100% vansinne. Men det kanske e för hela serien.

Men det kanske e som du säger. Desto större anledning för dig att bli med.

Jag behöver Kjells Mailadress. Funkar denna? e-post: teknismc@glocalnet.net

Ja, desto bättre. :)

Den funkar men kollas nog mest på torsdagar när klubblokalen är öppen, hans personliga får du i ett pm.

Jag mailade in min anmälan. Ska vi rodda ihop samåkning kanske på något sätt? Åker jag med min buss finns det plats för 1 cykel till men inge vidare till sovplats direkt....

*/ ?>
Back