DM Roskilde, Danmark 25+26 juni 2011

Är det någon av er som har anmält er som fått någon bekräftelse att anmälan är ok? Eller är någon som hittat nån sida där man ser alla anmälda?

Riktigt synd att jag jobbar hela midsommaren, Hade säkerligen kunnat tolkat danskan lite åt de som behövt efter min tid som semidansk :)

Hittade nedanstående, jag hittar inga svenskar ännu anmälda men såg att det är 12 svenskar som visat intresse enligt danskarna.

http://loebskalender.dmusport.dk/in...94&sport=5&formFutureRaces=true&formYear=2011

Onlinetilmeldte dags dato

Klasse Fornavn Efternavn Teamnavn
Scooter 11 HK Mads Christiansen Næstved mc værksted
Scooter 11 HK Mogens Hansen STYLEPRO
Scooter Supersport Mark Christiansen Næstved mc værksted
SM Open A Andreas Mikkelsen DES Husqvarna
SM Open A Brian Jensen
SM Open A Jonas Mikkelsen Humlegaarden
SM Open A Morten Juel Jensen
SM Open A Niels Tranegaard F2 Racing
SM Open B Allan Rønn
SM Open B Jes Fini Lykkegaard WOODY
SM Open B Kristian Jensen OneFourRacing.dk
SM Open B Mikkel Horne
SM Open B Rasmus Priergaard Nielsen Priergaard Racing
SM Open B Rene Christensen
SM Open B Simon Degn Team Kukkeluu
SM Open B Troels Moestrup
Supermoto Mini Open Aske Bache Kjærulff Team B -52
Supermoto Mini Open Don Wanthannag Team Woodshop
Supermoto Mini Open Dorthe Jensen F2 Racing
Supermoto Mini Open Linus Malmsten
Supermoto Mini Open Michael Bache Team B -52
Supermoto Mini Open Michael Boss Moff Racing Team

Lycka till!
/Nicklas

När e de sista dagen för anmälningarna till tävlingen? Jag har inte fixat hur jag tar mig dit och hem än.

Vem fixar engångs licensen? Jag ringde och mailade Joakim Danielsson utan svar. Danskarna vill ju ha ett licens nr.

Hur går de Lasse kan vi åka med din buss å mitt släp?
Min kärring vill oxå med så nu blir de liv i luckan!!!!

Ring Svemos kansli och fråga hur du ska gå till väga, det är förmodligen ändrat nu men för några år sen ringde jag och fick engångslicens att hämta ut på postförskott.

Kunde inte svara igår på dagen, på jobbet. Missade dig igår kväll (såg jag nu) för vi hade lite olika syn på hur man gör när man sover, jag och junior. Sorry.
Tipset för att få tag på mig är sms, det är alltid lättast, för mig.

till frågan. Nästan som Markus säger, fast lite lättare. Gå in på http://www.svemo.se/Kopdinlicens/ och ange personnummer. Enklare blir det inte.
Är det bråttom finns speciellt licensfolk på kansliet.

Förresten är dina pengar på väg.

Sent from my X10i using Tapatalk

Kunde inte svara igår på dagen, på jobbet. Missade dig igår kväll (såg jag nu) för vi hade lite olika syn på hur man gör när man sover, jag och junior. Sorry.

till frågan. Nästan som Markus säger, fast lite lättare. Gå in på http://www.svemo.se/Kopdinlicens/ och ange personnummer. Enklare blir det inte.

Sent from my X10i using Tapatalk

Marcus om jag får be. ;)

Om det varit en svensk SM-deltävling hade det nog funkat, men jag kan inte se att man kan köpa licens till en tävling som inte är med i systemet, tex en utländsk tävling. Kanske nåt de borde kunna fixa till, att man kunde knappa in datum istället tex.

Så jag står fast vid ring kansliet. :)

Kanon jag ringer till kansliet så löser de sig. Och bra att du hittade min 500 lapp!!!

De e helår som gäller om man vill tävla i utlandet 2500 spänn. Faxa annsökan och kvitto på betalningen till kanslit

Kanon jag ringer till kansliet så löser de sig. Och bra att du hittade min 500 lapp!!!

Men 500 hundringen som jag tappade bort då, har ni hittat den också? :D :D

Betala pengarna nu istället för sen, kör ni alla tävlingar så börjar ni närma er 2500 iaf, plus att ni är försäkrade på träningar också.

finns det info om den försäkringen någonstans? Vad täcker den och vad ingår?

Är ju klart som korvspad nu när du säger det men har fan inte tänkt på det. Kan det vara så att det funkar lika bra som en olycksfallsförsäkring man tecknar själv?

Behöver man byta dekaler(färg?) eller e de samma som i Sverige och ja jag vet att mina cyklar ser ut som stryk!!!

finns det info om den försäkringen någonstans? Vad täcker den och vad ingår?

Är ju klart som korvspad nu när du säger det men har fan inte tänkt på det. Kan det vara så att det funkar lika bra som en olycksfallsförsäkring man tecknar själv?

http://www.svemo.se/Forforare/Forsakringsfragor/Villkorblanketter/

Den fungerar förmodligen lika bra men har kanske inte fullt så hög ersättning, har inte läst villkoren men har för mig det var så förut innan de bytte till Folksam iaf, däremot kan det vara svårt att hitta privata försäkringar som verkligen täcker roliga saker som motorsport om man inte ska betala dyrt för det.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman