Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När e de sista dagen för anmälningarna till tävlingen? Jag har inte fixat hur jag tar mig dit och hem än.
Är det någon av er som har anmält er som fått någon bekräftelse att anmälan är ok? Eller är någon som hittat nån sida där man ser alla anmälda?
Jag mailade in anmälan men har inte heller fått något svar....
Fick svar idag så nu är jag anmäld, så ni får säkert svar också nu.
Nu är det bara att ladda![]()
Kunde inte svara igår på dagen, på jobbet. Missade dig igår kväll (såg jag nu) för vi hade lite olika syn på hur man gör när man sover, jag och junior. Sorry.
Tipset för att få tag på mig är sms, det är alltid lättast, för mig.
till frågan. Nästan som Markus säger, fast lite lättare. Gå in på http://www.svemo.se/Kopdinlicens/ och ange personnummer. Enklare blir det inte.
Är det bråttom finns speciellt licensfolk på kansliet.
Förresten är dina pengar på väg.
Sent from my X10i using Tapatalk
Kunde inte svara igår på dagen, på jobbet. Missade dig igår kväll (såg jag nu) för vi hade lite olika syn på hur man gör när man sover, jag och junior. Sorry.
till frågan. Nästan som Markus säger, fast lite lättare. Gå in på http://www.svemo.se/Kopdinlicens/ och ange personnummer. Enklare blir det inte.
Kanon jag ringer till kansliet så löser de sig. Och bra att du hittade min 500 lapp!!!
Kanon jag ringer till kansliet så löser de sig. Och bra att du hittade min 500 lapp!!!
Men 500 hundringen som jag tappade bort då, har ni hittat den också?![]()
![]()
Betala pengarna nu istället för sen, kör ni alla tävlingar så börjar ni närma er 2500 iaf, plus att ni är försäkrade på träningar också.Då blev det andra midsommarplaner ja...
Betala pengarna nu istället för sen, kör ni alla tävlingar så börjar ni närma er 2500 iaf, plus att ni är försäkrade på träningar också.
finns det info om den försäkringen någonstans? Vad täcker den och vad ingår?
Är ju klart som korvspad nu när du säger det men har fan inte tänkt på det. Kan det vara så att det funkar lika bra som en olycksfallsförsäkring man tecknar själv?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |