Djurplågaren i Lerum !!

Status
Ej öppen för fler svar.
Man skulle smörja in hann med en jättesöt hånung å lägga hanni en myrrstack tills de hadde ätit upp hela hann!!!!11

Bättre människa!! skulle göras samma sak med människor som våldtar, utnyttjar andra sexuellt mm. ska du gnälla över detta också nu? dom har förbrukat all sin rätt till att leva.
Snälla.

Hade det varit dina djur hade du inte gjort ett piss, precis som ägarna till de djur som blivit dödade, att påstå något annat är ren och skär lögn.
Såvida du verkligen inte är minst lika sjuk i huvudetsom kan göra sådana saker, vilket i sig skulle leda till att du är i behov av vård minst lika mycket som idioten som dödade djuren.

Vad sägs om att skippa "åh jag är så macho, titta vad jag vill göra med honom och alla brottslingar"-attityden och ha en vettigare diskussion?
:tummenupp
Åter igen.

Katt ≠ Människa

Mycket sjuk människa som behöver vård, helt klart - men dödsstraff, skjuta honom, livstid i tortyrkammare och taggtråd i arselet? Kom igen, är ni fem år gamla?

Tur att internetkrigarna™ inte kom till makten i år. :puh
:yoparty

Man skulle smörja in hann med en jättesöt hånung å lägga hanni en myrrstack tills de hadde ätit upp hela hann!!!!11

rula dem i farin socker först så blir myrerna enu hungriare!!!!!
plus att man ska ha piss myra stack för besta resultat!!!!
när ja va liten vart ja biten av en piss myra på handen ,d hjorde jete ont!!!!!!!!!!

Gahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

Var det så hunden lät eller?

:confused:

Än en gång, det är för mycket pojkar med serietidningar bredvid sängen här. Nu kom även den första ljudeffekten för att illustrera ilskan som breder ut sig. :lol

Last edited:
Snälla.

Hade det varit dina djur hade du inte gjort ett piss, precis som ägarna till de djur som blivit dödade, att påstå något annat är ren och skär lögn.
Såvida du verkligen inte är minst lika sjuk i huvudetsom kan göra sådana saker, vilket i sig skulle leda till att du är i behov av vård minst lika mycket som idioten som dödade djuren.

Vad sägs om att skippa "åh jag är så macho, titta vad jag vill göra med honom och alla brottslingar"-attityden och ha en vettigare diskussion?
:tummenupp
:yoparty

Hade han gjort så mot nåt av minna djur så hade ja inte låtit han komma undan så lätt! Eftersom du inte känner mig kan du väl fan inte uttala dig om vad ja skulle ha gjort eller inte.

Hade han gjort så mot nåt av minna djur så hade ja inte låtit han komma undan så lätt! Eftersom du inte känner mig kan du väl fan inte uttala dig om vad ja skulle ha gjort eller inte.
Förvisso så känner jag inte dig, så säger du att du inte är i bättre psykisk skick än idioten som gjorde så mot djuren så får jag helt enkelt ta dig på ditt ord.
:rolleyes:

Jag känner inte heller dig men kan snabbt konstatera att du antingen är:

1. En psykopat som inte är ett uns bättre än killen som plågat djuren.
2. En internetriddare som är tuffast på stan när alla andra gått hem.

Lägg ner hink och spaden, kliv ur sandlådan och kom in i matchen.

Eftersom du inte känner mig kan du väl fan inte uttala dig om vad ja skulle ha gjort eller inte.

Men du kan väl berätta vilka våldsverkare du tuktat genom åren åtminstone? En liten lista på folk som fått smaka på ditt ursinne måste väl finnas? :lol

Men du kan väl berätta vilka våldsverkare du tuktat genom åren åtminstone? En liten lista på folk som fått smaka på ditt ursinne måste väl finnas? :lol

Är du dum på riktigt? orka sitta o hålla på o tjafsa med varandra kring ett sånt sidospår som vem som skulle gjort vad med vem om någon varit dum med ens husdjur?

Jag tycker att detta är så jävla sjukt och som en sann djurvän blir man ju bara deppig av att läsa detta.
Killen borde ha låsts in eller grävts ner för länge sedan, så jäkla hemskt för djuren som fått uppleva hans Pzyksjuka betende.
Skulle vart en pitbull eller nån annan trevli hund han gett sig på istället ...förmodligen var det nån stackars försvarslös liten hund han gav sig på.

BLIR SÅ JÄÄÄÄVLA ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kul han lär ha då han kommer ut...finns nog endel som väntar på honom...

Well,undrar om vi kommer så mycket längre i ämnet?
Stänger tråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...