Biturbo
Min går i etthundra!
Man skulle smörja in hann med en jättesöt hånung å lägga hanni en myrrstack tills de hadde ätit upp hela hann!!!!11
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han hade även lemlästat en hund klippt av öron svans o tassar o släpt ut den o låtit den gå en bit?
Snälla.Bättre människa!! skulle göras samma sak med människor som våldtar, utnyttjar andra sexuellt mm. ska du gnälla över detta också nu? dom har förbrukat all sin rätt till att leva.
Åter igen.
Katt ≠ Människa
Mycket sjuk människa som behöver vård, helt klart - men dödsstraff, skjuta honom, livstid i tortyrkammare och taggtråd i arselet? Kom igen, är ni fem år gamla?
Tur att internetkrigarna™ inte kom till makten i år.uh
Man skulle smörja in hann med en jättesöt hånung å lägga hanni en myrrstack tills de hadde ätit upp hela hann!!!!11
Gahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
Snälla.
Hade det varit dina djur hade du inte gjort ett piss, precis som ägarna till de djur som blivit dödade, att påstå något annat är ren och skär lögn.
Såvida du verkligen inte är minst lika sjuk i huvudetsom kan göra sådana saker, vilket i sig skulle leda till att du är i behov av vård minst lika mycket som idioten som dödade djuren.
Vad sägs om att skippa "åh jag är så macho, titta vad jag vill göra med honom och alla brottslingar"-attityden och ha en vettigare diskussion?
![]()
Förvisso så känner jag inte dig, så säger du att du inte är i bättre psykisk skick än idioten som gjorde så mot djuren så får jag helt enkelt ta dig på ditt ord.Hade han gjort så mot nåt av minna djur så hade ja inte låtit han komma undan så lätt! Eftersom du inte känner mig kan du väl fan inte uttala dig om vad ja skulle ha gjort eller inte.
Hade han gjort så mot nåt av minna djur så hade ja inte låtit han komma undan så lätt! Eftersom du inte känner mig kan du väl fan inte uttala dig om vad ja skulle ha gjort eller inte.
Eftersom du inte känner mig kan du väl fan inte uttala dig om vad ja skulle ha gjort eller inte.
Men du kan väl berätta vilka våldsverkare du tuktat genom åren åtminstone? En liten lista på folk som fått smaka på ditt ursinne måste väl finnas?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |