Djurplågaren i Lerum !!

Status
Ej öppen för fler svar.
Plåga han, låt han få vila ett tag plåga han igen. sen för man upp ett rör i röven på han, i röret för man upp en bit taggtråd. dra sedan ur röret ur röven på han.
häll upp ett glas propp lösare och ge han två val:
1.drick
2.spring
vad han än väljer, så av sluta det med att dränka fanskapet!!
Bor han i lerum eller sitter han på nåt hem/arrest nu??

Behandlar man djur på ett sånt sätt, är det jävligt lätt att tänka så om en sådan människa!
Någon som vet var han är idag??
Gör det dig till en bättre eller sämre människa jämfört med idioten som gjorde de sakerna ifall du går in i hans sätt att behandla någon/något?

Hade han bott här och pillat på fel katter:

"Brorsan, vare du som döda min katt elle? Ha? Vare du?" - skjuten med puffra... cold blooded.

Gör det dig till en bättre eller sämre människa jämfört med idioten som gjorde de sakerna ifall du går in i hans sätt att behandla någon/något?

Bättre människa!! skulle göras samma sak med människor som våldtar, utnyttjar andra sexuellt mm. ska du gnälla över detta också nu? dom har förbrukat all sin rätt till att leva.

Allvarligt talat...
Vill inte låta som om jag är lika sjuk i huvudet som den där idioten, men jag hade nog faktiskt kunna döda honom utan att må dåligt. :mad:

Hade kunnat må bra av att tänka att den fega idioten iaf hade haft en CHANS att försvara sig, vilket djuren han dödat verkligen inte haft. :huvet

Hoppas någon tar lagen i egna händer iaf.. ÖGA FÖR ÖGA...

Åter igen.

Katt ≠ Människa

Mycket sjuk människa som behöver vård, helt klart - men dödsstraff, skjuta honom, livstid i tortyrkammare och taggtråd i arselet? Kom igen, är ni fem år gamla?

Tur att internetkrigarna™ inte kom till makten i år. :puh

Han har dödat och lemlästat ett 20-tal katter och skrivit brev till vissa av ägarna där han i detalj beskrivit hur han plågat och dödat dem....

Han måste haft flyt att ingen såg eller hörde när det skedde :näsblod

Åter igen.

Katt ≠ Människa

Mycket sjuk människa som behöver vård, helt klart - men dödsstraff, skjuta honom, livstid i tortyrkammare och taggtråd i arselet? Kom igen, är ni fem år gamla?

Tur att internetkrigarna™ inte kom till makten i år. :puh

ja du vad hade hänt ifall du sprungit på han in-action och hör katten plågas?

vad hade du gjort ifall du fått ett brev av han där han beskriver hur han plågat ditt husdjur?

Last edited:
ja du vad hade hänt ifall du sprungit på han in-action och hör katten plågas?

vad hade du gjort ifall du fått ett brev av han där han beskriver hur han plågat ditt husdjur?

Inte fan hade jag kört upp taggtråd i arselet på honom, väst "make my day" och skjutit honom rakt igenom skallen med en .44 Magnum iaf.

Bättre människa!! skulle göras samma sak med människor som våldtar, utnyttjar andra sexuellt mm. ska du gnälla över detta också nu? dom har förbrukat all sin rätt till att leva.

Är du på riktigt? I så fall skall jag personligen sy dig en superhjältedräkt.
Alternativt, om du nu är på riktigt, så kan jag tänka mig att ge dig en lista på dömda brottslingar, riktigt nedriga ena, så kan du om 2 veckor få berätta vad du gjort åt saken. :lol

För det första så tycker jag att det är skillnad på att döda för matens skulle oich att döda på grund av en pervers sadistisk läggning (killen skriver ju i sin blogg att han dödar på grund av kicken, maktbegäret och upphetsningen...). För det andra så är det också skillnad på hur djuren dör. Slakt är väldigt humant jämfört med den typ av tortyr den här grabben utövar...

Edit: fan vilka bra limerickar på förra sidan, nu blev jag lite gladare iallafall:hihi

Du har helt rätt! Men det hade inte den personen som jag besvarade med mitt inlägg som du nu citerar, den tyckte nämligen det var hemskt och gräsligt med djur som dödas - rent av upprörande! Jag poängterade bara verkligheten för denne, något flera i den här tråden skulle må bra av om det gjordes mer frekvent, i stark kontrast till deras serietidningsläsande och tv-spelsspelande.

Jag har också dödat djur för fun, bland annat fiskat aborre som jag aldrig åt upp. Ska jag också dömas till tortyrkammare nu? :(

Skillnaden är att du förmodligen var ute på en fisketur och ville ha lite avkoppling.

Eller satt du med metspöet i hand och fantiserade om hur du våldtog och ströp kvinnor men fick hålla tillgodo med att fiska aborre. :näsblod

Det är en sinnesjuk människa som vi har att göra med. Och jag nästan lova att en sådan går inte att bota. Visst...med medicin och diverse terapi kan man kanske hålla honom i schack.

Men det värsta är nog att han förmodligen gillar att vara sadist och helst seriemördare.

Såg en program och en dansk kille som var psykotisk. Först var det frivillig vård där han fick mediciner att knapra på egen hand. Men det var bara under en tid han tog medicinen sen la han av. Det hände upprepade ggr.

Men så fick han för sig vid något tillfälle att kapa ett tåg där han gick runt och skrämde slag på folk. Han blev till slut övermannad av polisen.

Då fick han tvångsvård, och det var hans egen far och styvmor som kände att dom var tvugna att anmäla honom då han även hotat styvmamman.

Men det mest skrämmande var, att på slutet erkände han att han gillade att vara i sin psykotiska värld. Där han var nr. 1 och hjälte o.s.v. Att medicineras till att vara "normal" det gillade han inte.

Därför tror jag att dom är obotliga. Någon defekt i hjärnan eller dess substanser gör sådana här människor livsfarliga. Efersom dom är helt inne sin egen värld och gör vad som helst som får dom att må bra. Och då snackar vi inte fisketur. :rolleyes:

//M

Men det mest skrämmande var, att på slutet erkände han att han gillade att vara i sin psykotiska värld. Där han var nr. 1 och hjälte o.s.v. Att medicineras till att vara "normal" det gillade han inte.

Därför tror jag att dom är obotliga. Någon defekt i hjärnan eller dess substanser gör sådana här människor livsfarliga. Efersom dom är helt inne sin egen värld och gör vad som helst som får dom att må bra. Och då snackar vi inte fisketur. :rolleyes:

//M

Har träffat på schitzofolk, och de får en sjuk klåda av medicinen vilket gjorde att de slutade med medicinen, vilket inte var vidare bra.

Är du på riktigt? I så fall skall jag personligen sy dig en superhjältedräkt.
Alternativt, om du nu är på riktigt, så kan jag tänka mig att ge dig en lista på dömda brottslingar, riktigt nedriga ena, så kan du om 2 veckor få berätta vad du gjort åt saken. :lol

Pre mature ejaculation man FTW!

Det levde en misse uti Lerum
Tassade runt och sket ner grannens uterum
Men sen kom det en natt
När man inte vill va katt
Nu får mördarn mörda solkatter i mjukrum

DETTA ÄR VÄL INGET MAN SKÄMTAR OM ELLER!!!
Han hade även lemlästat en hund klippt av öron svans o tassar o släpt ut den o låtit den gå en bit?
Så skoja kan man göra om annat.

DETTA ÄR VÄL INGET MAN SKÄMTAR OM ELLER!!!
Han hade även lemlästat en hund klippt av öron svans o tassar o släpt ut den o låtit den gå en bit?
Så skoja kan man göra om annat.

Om jag lovar att skämta om annat, lovar du då att lära dig hur frågetecken och utropstecken ska användas?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey