Vad är orginaldrevningen på en 04 SM? Nu har jag 16/40 och tycker den varvar ur lite väl tidigt. Eller så är det bara för att det är sånt överjävligt drag som de tar slut fort..?
Slängde på motardkitet igår och kontakten till bromsljuset fram är annorlunda uppe vid handtaget. Bromspumpen till Beringeroket har bara 2 flatsift (50) som ska kopplas samman medan pumpen till Brembo 4-kolvsoket har nån brytarmojäng (48) som monteras på handtaget. Bägge har 2 sladdar så skulle det funka att kapa bort brytaren o sätta dit sladdarna på stiften rakt av?
Hur ställer man om hast.mätaren till 17", den visar helt fel nu? Går det överhuvud taget? I sparepart katalogen är det olika art.nr för 17"/21".
Tack på förhand!

Slängde på motardkitet igår och kontakten till bromsljuset fram är annorlunda uppe vid handtaget. Bromspumpen till Beringeroket har bara 2 flatsift (50) som ska kopplas samman medan pumpen till Brembo 4-kolvsoket har nån brytarmojäng (48) som monteras på handtaget. Bägge har 2 sladdar så skulle det funka att kapa bort brytaren o sätta dit sladdarna på stiften rakt av?
Hur ställer man om hast.mätaren till 17", den visar helt fel nu? Går det överhuvud taget? I sparepart katalogen är det olika art.nr för 17"/21".
Tack på förhand!