Ditt liv NU:

Starstriker: Jag e galet stolt over dig! Inte bara for att du startar "eget" men oxo for att du stavar sa bra som du gor nar du var sa full som jag antar.. :yoparty

Sjalv har jag langsemester. E i asienland pa obestamd tid vilket kanns javligt skont, inga mer javla krav, inget 7-4, inga dammiga byggarbetsplatser.. Hade vattenkrig hela dagen idag(thailandskt nyar) det var roligt, vantar nu pa att den dar javla taxichaffisen som skulle skjutsa mig till vischan ska ringa :entimmaoenkvart-sen .. :mad:

Starstriker: Jag e galet stolt over dig! Inte bara for att du startar "eget" men oxo for att du stavar sa bra som du gor nar du var sa full som jag antar.. :yoparty

Sjalv har jag langsemester. E i asienland pa obestamd tid vilket kanns javligt skont, inga mer javla krav, inget 7-4, inga dammiga byggarbetsplatser.. Hade vattenkrig hela dagen idag(thailandskt nyar) det var roligt, vantar nu pa att den dar javla taxichaffisen som skulle skjutsa mig till vischan ska ringa :entimmaoenkvart-sen .. :mad:

Son kran är nog den roligaste festen jag upplevt:yoparty Perfekt avslutning på säsongen i Thailand när man var dykinstruktör... Saknar det

Mitt liv har varit "hårt" sista 2 åren men nu är det i kraftig uppgång igen. Men det har varit från stabilt samboliv i lilla Halmstad med bra ingenjörsjobb till singel i Stockholm med eget riskbolag som sakta börjar ta sig.

Sen finns det några klockrena guldkorn och det sista kan jag tacka TS för, hahahaha... Herrejävlar viken grej, hahaha... Funderar starkt på repis ikväll

Ja... kan inte bli bättre!... Sitter på hotell i sandhamn och den relativt nya kärleken ligger o vilar helt slut efter dagens hångel.... Ny lägenhet köpt som vi ska renovera, framför oss... Allt är frid och fröjd helt enkelt! :)

Sitter just nu på ett hotell i Anderstorp. Första lediga dagen på två veckor. Fortfarande helt slut i både kropp och själ.
Men imorgon hoppas jag på sol och många fina varv på banan. Första gången på pärlan på sju månader, skapligt nervöst men hon ser prima ut med sina nylackade kåpor =)

Snart ska jag ta en tur till banan och hämta en öldrickande Swedie.

För helvet. Har precis käkat valkött för första gången i mitt liv, hälsat på herr Harjunpää som är en helskön snubbe med grümma bilar samt druckit en del Jameson.
Det enda som fattas är en vacker flicka med en tigght glasskulerumpa så hade min dag varit gjord! :cpparty

Blanda inte ihop vänskap och affärer.
Lita inte på folk bara för att du känt dem i 20 år.
Lycka till!

För helvet. Har precis käkat valkött för första gången i mitt liv, hälsat på herr Harjunpää som är en helskön snubbe med grümma bilar samt druckit en del Jameson.
Det enda som fattas är en vacker flicka med en tigght glasskulerumpa så hade min dag varit gjord! :cpparty

Valköttet kunde du väl lät vara :mad:
De ska inte ätas,fångas osv
Sjukt vi ska utplåna allt :tungan

De moraliska värderingarna i den frågan ger jag mig inte in på. Men det var gott. :)

Får man fråga vart?

Ska till island i sommar,förmodar att de har sånt där oxå.

Skulle säkert kunna testa o smaka det osv men man blir mest rörd av de bilder man sett på valfångst.Obs jag är ingen aktivist eller har vidare intresse i det.
Men det är ju inte det ända,det smugglas kilovis men människoap kött till bla London och USA för att lyxlirare ska smörja sina krås.

Fan bättre dom fått åsnekött utan o veta vad dom stoppar i sej :D

Gårdagen började med snö och regn. Inga varv på hojen.
Den här dagen började sjukt kallt men körde första passet och höll på at frysa fingrarna av mig. Kändes inte så farligt som jag trodde att det skulle göra. Andra passet, solen hade börjat tränga igenom alla moln och det började kännas bra att köra. Då hände det som inte fick hända.
Motorn ger ifrån sig ett högt klingande rassel från motorn och tappar varven. Fan, vad det enda jag kunde tänka. Kör försiktigt in och konstaterar att det har sprutat olja. Ställer hojen och har deppat sen dess.

Har jag tur så går det att fixa hyfsat billigt. Har jag otur är alternativen en ny hoj eller ny motor. Andra alternativet innebär slutet för den här säsongen känns det som.

Får man fråga vart?

Ska till island i sommar,förmodar att de har sånt där oxå.

Skulle säkert kunna testa o smaka det osv men man blir mest rörd av de bilder man sett på valfångst.Obs jag är ingen aktivist eller har vidare intresse i det.
Men det är ju inte det ända,det smugglas kilovis men människoap kött till bla London och USA för att lyxlirare ska smörja sina krås.

Fan bättre dom fått åsnekött utan o veta vad dom stoppar i sej :D

En släkting var i Norge och köpte valköttet.
Var tydligen bara traska in i en fiskaffär så hade dom det i frysen. Om det sen är vidare lagligt eller ej har jag ingen aning om.

Jag är också mot olika former av djurplågeri, just om valar vet jag inte hur det är. Men som sagt, jag väljer nog att inte ta ställning alls i den frågan i det här fallet.
Men du borde prova!

Ett mess från Swedie där det stod att han hade hittat en ny motor och den kommer på torsdag. Underbart! Nu kan jag le igen.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti