Monster
Ny medlem
- Gick med
- 8 Mar 2003
- Hoj
- Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Önsketänkande.. Det är mitt första ök.. En tvåcylindrig fyrahundra, nu sorgligen hädangången i vänster vevstakslager..Custom skrev:I ditt garage tycktes jag mig se en kawa trepip mach III very nice bike dom har man haft väldigt roligt med dom är kult idag![]()
skulle vilja få tag i en sån och renovera upp .
Monster skrev:Innehåller:
1. Ducati monster lite lätt trimmad med 944 cylindrar
1. Aprilia sr 125 att pendla till jobbet med(variator trimmad)
1. Leyland hundkoja som är lite lätt trimmad och går som annars att leka med på soliga sommardagar!
Ugluk skrev:Önsketänkande.. Det är mitt första ök.. En tvåcylindrig fyrahundra, nu sorgligen hädangången i vänster vevstakslager..
Men här ska du få se något riktigt vackert:
en sån skulle man ha och köra classic racing med.Tyvärr sålde jag min för två år sen,vad jag ångrar mig idag killen köpte 1 1/2 cykel + massa reservdelar,vad tvungen att sälja skiten (tyckte man då tog ju bara plats ) Tack ska du ha. Du är en inskränkt storstadsbo va? Det finns faktiskt något som kallas landsbyggd. Jag kan inte ens få ISDN där jag borHagster skrev:Varför fortsätter folk att skriva "*modem*, modemdödare" osv? Hur många har modem nu för tiden? Inget ADSL modem nu utan gamla hederliga 56k och slöare. Typ, ingen.
Bara jag som stör mig på detta?
EBS skrev:Mitt garage som delas med bror min.

rerell skrev:
Ja, faktiskt ganska nyinflyttad.PutteLiten skrev:Nyinflyttad??
Det vasr f*nimig det renaste garage jag sett i hela mitt liv!!!![]()
IO skrev:Tog en bild utanför mitt garage då inte allt får plats i garaget...![]()
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |