Ditt garage *modem*

Mitt garage...

Innehåller:
1. Ducati monster lite lätt trimmad med 944 cylindrar
1. Aprilia sr 125 att pendla till jobbet med(variator trimmad)
1. Leyland hundkoja som är lite lätt trimmad och går som annars att leka med på soliga sommardagar!

Bifogat

• avgas pole0028.jpg
    avgas pole0028.jpg
    70.2 KB · Visningar: 1,327
Ugluk

I ditt garage tycktes jag mig se en kawa trepip mach III very nice bike dom har man haft väldigt roligt med dom är kult idag :tummenupp :fakta skulle vilja få tag i en sån och renovera upp .

Re: Ugluk

Custom skrev:
I ditt garage tycktes jag mig se en kawa trepip mach III very nice bike dom har man haft väldigt roligt med dom är kult idag :tummenupp :fakta skulle vilja få tag i en sån och renovera upp .
Önsketänkande.. Det är mitt första ök.. En tvåcylindrig fyrahundra, nu sorgligen hädangången i vänster vevstakslager..

Men här ska du få se något riktigt vackert:

Bifogat

• kr7502.jpeg
    kr7502.jpeg
    24 KB · Visningar: 816
Re: Mitt garage...

Monster skrev:
Innehåller:
1. Ducati monster lite lätt trimmad med 944 cylindrar
1. Aprilia sr 125 att pendla till jobbet med(variator trimmad)
1. Leyland hundkoja som är lite lätt trimmad och går som annars att leka med på soliga sommardagar!

Är det du som alltid brukar svänga av vid björknäs?? Med 125an?

Re: Re: Ugluk

Ugluk skrev:
Önsketänkande.. Det är mitt första ök.. En tvåcylindrig fyrahundra, nu sorgligen hädangången i vänster vevstakslager..

Men här ska du få se något riktigt vackert:

ojojojojoj sicken vacker skapelse :kär :bow en sån skulle man ha och köra classic racing med.Tyvärr sålde jag min för två år sen,vad jag ångrar mig idag killen köpte 1 1/2 cykel + massa reservdelar,vad tvungen att sälja skiten (tyckte man då tog ju bara plats ) :rolleyes: :rolleyes:

Jag är på jakt efter en Z900 -76 eller nåt

Så kan det se ut i föräldrarnas källare på vinterhalvåret :tummenupp

Bifogat

• garage1.jpg
    garage1.jpg
    91.8 KB · Visningar: 1,115
Här är mitt garage, taget med en dååålig digicamera.
Min Ducce o polarens CB750(i småbitar för tillfället) Alltid kul med vevaxellagerras...

Bifogat

• duccegarage.jpg
    duccegarage.jpg
    76.1 KB · Visningar: 822
En bild på kompisens 750 motor. Ingen titthålskirurgi...

Bifogat

• cb750.jpg
    cb750.jpg
    104.5 KB · Visningar: 789
Hagster skrev:
Varför fortsätter folk att skriva "*modem*, modemdödare" osv? Hur många har modem nu för tiden? Inget ADSL modem nu utan gamla hederliga 56k och slöare. Typ, ingen.
Bara jag som stör mig på detta?
Tack ska du ha. Du är en inskränkt storstadsbo va? Det finns faktiskt något som kallas landsbyggd. Jag kan inte ens få ISDN där jag bor :mad:

Har ingen bild på vårat garage, men eftersom jag bor hemma och farsan också är hojgalen har vi ganska fint garage....
Svarv, fräs, MIG svets, kompressor och nedsänkt lyftbord är dom viktigaste sakerna... Och jäklans massa verktyg! :) :)

Vet inte hur jag ska klara mig när jag flyttar hemifrån.... :(

HA DE GÔTT

PutteLiten skrev:
Nyinflyttad??

Det vasr f*nimig det renaste garage jag sett i hela mitt liv!!! :D
Ja, faktiskt ganska nyinflyttad.
Här har du ett par riktigt rena garage:

15.jpg

28.gif

Tog en bild utanför mitt garage då inte allt får plats i garaget... :tummenupp

Bifogat

• mll.jpg