Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vsundelin skrev:Här är mitt garage....eller någonting liknande...![]()
Söder skrev:Garage?!
Har man inte kärleken innomhus???
Miss_Orchidee skrev:JO jo jag menar det!!! förjävligt att behöva stå ute och frysa när man kan stå såhär varmt ock skönt istället![]()
bebbe skrev:Så du fick tag i ett garage tillslutSer ju helt ok ut
![]()
Miss_Orchidee skrev:Det där är i bortre delen av våran matsal, morsan fick ge med sig helt enkelt! fast nu får jag inte mecka... det är lite tråkigt, men jag kan ju plocka bort det jag ska fixa till och ta ner det i källarn...
jobbigt när man ska polera ramen![]()
![]()
bebbe skrev:Mmmm.......... blir ju en hel del att plocka bortKan nog även kallas för meka
Snäll morsa du har förresten! Min morsa tillät mig att ha hojen inne i mitt rum när jag bodde hemma men i köket/matsalen, det hade hon aldrig gått med på
![]()
Miss_Orchidee skrev:Med tanke på att mitt rum ligger ovanför en trappa på typ 27 steg... så lite tungt kanske, numera bor jag i matsalen![]()
När vi skulle köra in den så hade batteriet laddat ur sig... så vi fick putta upp 230 kg för först en trappa på 10 steg, och sen en till.... gisses vad jag var trött efter det![]()
bebbe skrev:Men det känns gött när den väl är inne, eller hurÄr ju inget direkt mc väder nu ändå. Körde hoj till jobbet idag, gick inte så bra. Gick av i korsningen vid VolvoRA. Knäckte kopplingshandtaget och fick lite ont i kroppen, inget brutet dock (tror jag
). Inget bra väder att köra och sladda i (var tydligen lite is mitt på vägen
![]()
)
bebbe skrev:Men det känns gött när den väl är inne, eller hurÄr ju inget direkt mc väder nu ändå. Körde hoj till jobbet idag, gick inte så bra. Gick av i korsningen vid VolvoRA. Knäckte kopplingshandtaget och fick lite ont i kroppen, inget brutet dock (tror jag
). Inget bra väder att köra och sladda i (var tydligen lite is mitt på vägen
![]()
)
Marulc skrev:Det märkte jag inte var ute och körde idag oxå. Det var mycket konstigt med tanke på att tempen har legat på 4-5 plus idag. Tråkigt att höra.
att tillägga: körde ute vid volvo idag oxå.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |