Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi tar 655kr +moms för svarvning så din timpenning är ett vrakpris för den som vill göra något billigt.Skulle tro att jag är en sådär 1800 sekunder snabbare än dig så det är väl i runda slängar 300 kr billigare inkl moms.
Dyrt är det men hur det går att bearbeta hänger mycket på hur rutinerad hand som styr rattarna....ja och att använda rätt grejor då förstås.Titan är också bra men svårbearbetat och dyrt.
Undra om folk har läst va som står överst på sidan???
Verkar som man googlat på bearbetning å materialval...
Rätt skär och ingrepp har jag hört ska vara viktigast, inte för låg matning kan jag tänka mig är viktigt också och att man har en släckare för brinnande metall tillgänglig, inget man hittar på biltema! Tro jag...Dyrt är det men hur det går att bearbeta hänger mycket på hur rutinerad hand som styr rattarna....ja och att använda rätt grejor då förstås.
Titan är inte så eldfängt som man tror, jag svetsar och smider i det emellanåt för nöjes skull.Rätt skär och ingrepp har jag hört ska vara viktigast, inte för låg matning kan jag tänka mig är viktigt också och att man har en släckare för brinnande metall tillgänglig, inget man hittar på biltema! Tro jag...
Fixar du att göra en sådan här lika billigt?
![]()
Titan är inte så eldfängt som man tror, jag svetsar och smider i det emellanåt för nöjes skull.
Hehe, ja! Fan vad det stals ur no-salen..Magnesium är mycket roligare än titan.![]()
Lika billigt som vadå? Ja den där går att tillverka.....Fixar du att göra en sådan här lika billigt?![]()
Vi tar 655kr +moms för svarvning så din timpenning är ett vrakpris för den som vill göra något billigt.
... Som fyra distanser.Lika billigt som vadå? Ja den där går att tillverka.....
Varför är alla invändiga mått så noga när du samtidigt har +- 0,3 mm på utvändig Ø44 och +-0,2 på längden 26mm?
Ska något glida i detaljen med ditt materialval?
Rätt skär och ingrepp har jag hört ska vara viktigast, inte för låg matning kan jag tänka mig är viktigt också och att man har en släckare för brinnande metall tillgänglig, inget man hittar på biltema! Tro jag...
Fixar du att göra en sådan här lika billigt?
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden