UnderDOG
Ny medlem
Mr. Cap skrev:Efter den första tråden med UD för en månad sen så fick jag intrycket att han va en av dom som hade mer vett i skallen än oss andra och aldrig busade i stan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr. Cap skrev:Efter den första tråden med UD för en månad sen så fick jag intrycket att han va en av dom som hade mer vett i skallen än oss andra och aldrig busade i stan.
Jag missade nog slutet. Men tidigare var det inget fel på den.Silwer skrev:Du missade nog tråden som togs bort, hämd är mao utförd.
Hur långsint du är efter påhopp på forumet vat jag givetvis inte, men alltså normalt sett glömmer man väl det rätt snart?
Som jag säger ska inet denna tråden styras in på hur JUST WCX kör.
IRON MAN skrev:Jag vill ta mods till mig och berätta om en kväll i förra veckan, då jag tog en tur i centrala GBG,när jag plutsligt såg ett hojgäng komma åkande i dimman....
Gammla och barn var tvungna och slänga sig upp mot husväggarna och hålla för öronen. Det jag såg var dom fruktansvärda "WCX outlaws". Jag blev alldeles kall av rädsla och började skaka. Avenyn låg som en spökstad, då ingen ville råka ut för att träffa dessa blodtörstiga mc-ligister.Jag gömde mig själv och hojen bakom en stor kaktus, och hoppades på att dom inte skulle upptäcka mig för att då viste jag att det var slutet för mig. Dom parkerade på Götaplatsen som är en samlingspunkt har i vilda västen. Som tur var så hade dom inte upptäckt mig, och jag tackade gud för att jag fick leva en dag till......
![]()
HaHaHa...ääää vad faan gubbar, WCX är ju ett gäng svärmorsdrömmar, ett glatt och trevligt släkte.
Stavfel=sorry
Bingo skrev:Jag missade nog slutet. Men tidigare var det inget fel på den.
Jag styr in tråden precis som jag vill. Har du avvikande åsikt om något jag skriver får du väl anmärka på det.
fan, se där ja.....tur man har nån som vet hur man kan uttrycka sig kort o koncist....Bingo skrev:För mig är det mycket lätt att förstå WCX:arnas reaktion. Om man kommer som gäst till ett slutet sällskap hör det inte till god ton att säga att "vi borde...". Det betyder bara "Ni borde..." eftersom den som säger det inte inkluderas i "Vi".
Att sedan förslaget innebar att "Ni" inte skall göra något som "Jag" gör dagligen och stundligen, på synnerligen olämpliga platser, gör det inte lättare att tolka inlägget på ett positivt sätt.
Underdogs första inlägg var inte moraliskt eller dubbelmoraliskt utan kort och gott beskäftigt. Folk som blir utsatta för beskäftighet brukar lacka till. Och det med rätta, för det är en styggelse.
Det borde vara mer sånt på forumet. Så kanske folk tänker sig för lite innan de postar sina inlägg om hur andra borde uppföra sig.
gladh skrev:WCX om svärmor får välja![]()
Ja det var på tiden att du lämnade trådeSilwer skrev:Nej, vill du diskutera hur de kör så gör det då.
Jag är inte intresserad av att gaffla om saken iaf, det är utrett och kommer ingenstans på detta forum, garanterat.
Jag har som sagt fördelen av att inte behöva hålla nån om ryggen.
Lämnar tråden.
Silwer skrev:imho är det du som blandar dig i en hyfsat seriös diskussion med folk som kan argumentera vettigt.
Du vill liksom slå i en spik till så nån ska börja tjafsa om hur ni kör, sen när ingen bryr sig så sitter du väl och surar i bakgrunden och tycker vi bara slickar folk i arslet.
Fattar du illa eller?
Jag struntar i hur ni kör, tråden är om påhoppen som har hänt.
Vi har redan en avslutat tråd om outlawmentalitet osv.
EOD
Eh... Jag har inte med ett ord diskuterat hur de kör. Läs om, läs rättSilwer skrev:Nej, vill du diskutera hur de kör så gör det då.
Jag är inte intresserad av att gaffla om saken iaf, det är utrett och kommer ingenstans på detta forum, garanterat.
Jag har som sagt fördelen av att inte behöva hålla nån om ryggen.
Lämnar tråden.
Och du, nästa gång hittar vi dig nog, sen kör vi ut dig till galgen och du kommer få hänga där i luften medans Westernsolen steker din hud som vi smörjt in med honungIRON MAN skrev:Jag vill ta mods till mig och berätta om en kväll i förra veckan, då jag tog en tur i centrala GBG,när jag plutsligt såg ett hojgäng komma åkande i dimman....
Gammla och barn var tvungna och slänga sig upp mot husväggarna och hålla för öronen. Det jag såg var dom fruktansvärda "WCX outlaws". Jag blev alldeles kall av rädsla och började skaka. Avenyn låg som en spökstad, då ingen ville råka ut för att träffa dessa blodtörstiga mc-ligister.Jag gömde mig själv och hojen bakom en stor kaktus, och hoppades på att dom inte skulle upptäcka mig för att då viste jag att det var slutet för mig. Dom parkerade på Götaplatsen som är en samlingspunkt har i vilda västen. Som tur var så hade dom inte upptäckt mig, och jag tackade gud för att jag fick leva en dag till......
![]()
HaHaHa...ääää vad faan gubbar, WCX är ju ett gäng svärmorsdrömmar, ett glatt och trevligt släkte.
Stavfel=sorry
Silwer skrev:Jag har som sagt fördelen av att inte behöva hålla nån om ryggen.
McB skrev:Visst måste vi diskutera saker och ting, det är därför forumet finns. Men att när argumenten tar slut börja kasta skit och ta upp triviala saker, eller ännu värre gå till personangrepp och börja skicka hotelser via PM, då har något blivit fel på vägen.
IRON MAN skrev:Jag vill ta mod till mig och berätta om en kväll i förra veckan, då jag tog en tur i centrala GBG,när jag plötsligt såg ett hojgäng komma åkande i dimman....
Gammla och barn var tvungna och slänga sig upp mot husväggarna och hålla för öronen. Det jag såg var dom fruktansvärda "WCX outlaws". Jag blev alldeles kall av rädsla och började skaka. Avenyn låg som en spökstad, då ingen ville råka ut för att träffa dessa blodtörstiga mc-ligister.Jag gömde mig själv och hojen bakom en stor kaktus, och hoppades på att dom inte skulle upptäcka mig för att då visste jag att det var slutet för mig. Dom parkerade på Götaplatsen som är en samlingspunkt har i vilda västen. Som tur var så hade dom inte upptäckt mig, och jag tackade gud för att jag fick leva en dag till......
![]()
Stavfel=sorry
Skorpan skrev:och du gladh:
intresse: ge folk mindervärdeskomplex....
är det darför du kastar skit jämt???
du e ta mej fan som en fiskmås,skriker som fan jämt o kastar massa skit![]()
hmm,är det ddet du är ute sfter alltså??kanske skulle ta o skicka ett pm till nån moderator...gladh skrev:Uppenbarligen lyckas jag ju, efttersom nån tar åt sig.
P.S. Man ska odla sina intressen.
gladh
Ja gör det, fnissSkorpan skrev:hmm,är det ddet du är ute sfter alltså??kanske skulle ta o skicka ett pm till nån moderator...![]()
Skorpan skrev:"Att vara politiskt korrekt och ge folk mindervärdeskomplex" - det finns andra forum o hålla till då,även sandlådor![]()
shoooooot,ge ditt bästa...gladh skrev:Lyckas jag?
gladh
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |