Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag kan ha missat det men jag har bott i Hongkong och kommer inte ihåg Broadway... Kan det vara Fortress han menar (Broadway känns iofs vagt igen igen)? www.fortress.com.hk. Det är ungefär som Expert eller ElGiganten och ganska OK priser.
Är du på väg till HK och vill ha en quote från en bra butik så kan du prova att dra ett mail till Chung Pui Photo Supplies: chungpuiphoto@yahoo.com.hk. Den butiken finns på 44 Stanley Street väldigt när där Mid Levels Escalator (rulltrappan) börjar.
Snygg bild!
Är du på väg till HK och vill ha en quote från en bra butik så kan du prova att dra ett mail till Chung Pui Photo Supplies: chungpuiphoto@yahoo.com.hk. Den butiken finns på 44 Stanley Street väldigt när där Mid Levels Escalator (rulltrappan) börjar.
Du råkar inte ha någon länk dit? Att googla på broadway gav inte så mycket, eller ja, tvärs om typ
Nån mer som va på fotomässan i Älvsjö i helgen? Jag va och klämde på EOS 7DJävlar va sugen jag blev på den!
Min 40D kändes plötsligt som något från förrförra århundradet
![]()
Snygg bild!
430EXII på Mediamarkt i Sverige kostade 2800kr eller nåt.
430EXII på Broadway i Hong Kong kostar 1990kr![]()
Broadway är en kedja som Mediamarkt, så det är ingen skum butik i en mörk gränd.
Bjuder på en panorama som jag tog i HK för några dagar sedan:
Och för er med Canon 400D finns nu iso 3200 och spot metering:
http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=742806
Jag har det på båda mina minneskort och det funkar bra.
Last edited:
Jävlar va sugen jag blev på den!
Min 40D kändes plötsligt som något från förrförra århundradet