Diskutera Digital Fotografering här

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Snyggt jobbat Jkay!! :tummenupp
De två första på din sida var riktigt bra!

Fortsätter på temat svartvitt med en bild från ikväll... Var ett rent helvete att fota vid havet idag. Is överallt så det var svårt att komma nära vattnet utan att riskera att ramla i.
_W4X19031024.jpg

Tack Falk! :)
Min personliga favorit är däremot låset på stora kyrkodörren.

Uj... :gnissla du riskerar ju att droppa hela kameran i det kalla, hemska, svarta, ruggiga vattnet.
:tummenupp Jag gillar dina långa-exponeringar-av-vatten-bilder!

Jag får väl bidra med lite mer alster. Lunds centrum en solig vårvinterdag med massor av rörelse och människor ute på stan. Streetpics är skoj!
Riktigt snygga, gillade speciellt den på något som ser ut att vara lite av en gågata med en ensam cyklist som cyklar bortåt :tummenupp

Slänger in en fråga med, funderar på att slänga upp lite tavlor på väggarna här hemma och har då fått span på att man kan printa foton på canvas. Blir det bra?

Last edited:
Riktigt snygga, gillade speciellt den på något som ser ut att vara lite av en gågata med en ensam cyklist som cyklar bortåt :tummenupp

Slänger in en fråga med, funderar på att slänga upp lite tavlor på väggarna här hemma och har då fått span på att man kan printa foton på canvas. Blir det bra?

Tack Bosse! :)

Canvas är fint men i mitt tycke så funkar inte alla typer av bilder. Det blir en hel del kontraster pga texturen i "tyget".

Det återstår att se. Ska hämta en 40x50cm canvas som kommer med posten från Crimson imorgon. :gnissla

Tack Bosse! :)

Canvas är fint men i mitt tycke så funkar inte alla typer av bilder. Det blir en hel del kontraster pga texturen i "tyget".
Ahkej. Hade tänkt mig den här bland annat.
IMG_1534.jpg

Det återstår att se. Ska hämta en 40x50cm canvas som kommer med posten från Crimson imorgon. :gnissla

Återkom med rapport när du får vantarna på den :)

Varför fungerar det inte att öppna RAW i nya Elements 7,0 ifrån 50D filer "CR2", trodde den hade inbyggd RAW konverter?

Får väl installera Canon,s egna! :(

Nya cs4 vartjag tvungen o köra en uppdatering på innan det gick, gör det.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph