SGM
BTG 8:20
Tredje bilden är skitläcker HannesH
Absolut, bland de coolare crossbilderna jag sett.

/J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tredje bilden är skitläcker HannesH

JKay, varfan är alla bilder du tatt sista tiden?![]()
Har du nu varit ute med den här igenHepp...det kommer en här!
Dina nr 3 o 4 var ju helläckra!!
Har du nu varit ute med den här igen![]()
Har du nu varit ute med den här igen![]()
![]()
Vad är det för lädergrej du har på högersidan ?
Den remmen har jag med, riktigt skönt är det.Hahahaha!! Jaaaaa....den fick jobba lite.
Det är min kamera han har fått för sig att ha som modell där.Det är en "handlovsrem" som ger fasligt skönt grepp.
Och jag som trodde att det var en strap-on...Det är min kamera han har fått för sig att ha som modell där.Det är en "handlovsrem" som ger fasligt skönt grepp.

Och jag som trodde att det var en strap-on...![]()
Du har troligen ett kinky sinne bara. 
Sådär ja, nu var ett Sigma EX 70-200/2,8 II APO HSM DG Macro beställt från hksupplies!!! Hoppas att jag får det nu i veckan![]()
Gött! Vad fick du ge?
Fin optik. Jag har upptäckt att skärpan kommer om man bländar ner ett eller två steg. Inte fullt så skarp i 2.8, tyvärr.
sen så tillkommer antagligen tull och lite andra avgifter men man tjänar helt klart på att beställa från utlandet nu när dollarn är så pass låg! Har du samma glugg eller?Yes, 4873 SEK (795 USD), ca 3000 spänn billigare än Sverigesen så tillkommer antagligen tull och lite andra avgifter men man tjänar helt klart på att beställa från utlandet nu när dollarn är så pass låg! Har du samma glugg eller?
Herregud, 3500.- spänn mindre än när jag köpte min i aug förra året.
Japp...bilderna ovan är tagna med den.(Streetracet)
Okej, snygga bilderPlåtar mycket rally (när jag inte åker dvs) så det ska bli skoj och se hur den funkar ute i skogen. Hade ett Sigma 70-300/4-5.6 som faktsik leverade hyffasde bilder men det funkar inte så bra med så dålig ljusstyrka ute i skogen
![]()
Hur får man sådan där tokskärpa på en del bilder när man fotar hojar i rörelse mm. Är det panoreringen som är grunden till det hela eller vill veta allt.
Kör med ett Canon 400D m tillhörande Canon 70-200 4L IS dock kör jag ingen IS påslagen. Kan knappast skylla på gluggen men har huset sina begränsningar eller är det skit bakom spakarna som vanligt. Har laborerat lite med skärpan mm i menyn på huset men inget blev bra!
Hur panorerar man när objektet kommer emot en som t,ex bilderna ovanför på bilarna?

|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |