Shit man blir lite väl beroende av saker när man börjar fota. Köpte min 1:a systemkamera förra året & fotade lite på Barkaby samt Lunda. Har varit kanon nöjd med Sigma AF 70-300/4-5.6 DG APO Zoom Macro som har varit väldigt prisvärd & bra instegtele. Nu har man fått blodad tand & vill uppgradera sig lite till sin 400D.
Har siktet inställt på Canon L-serien
Har inte råd med Canon EF 70-200/2,8 L USM / IS + tycker de är på tok för stora för min smak. Vet att 2,8 is da shit men har siktat in mig på 4L.
Canon EF 70-200/4,0 L USM skulle jag kunna ha råd med men tyvärr m IS så är det lite väl många tusenlappar extra även om det förmodligen blir begagnat.
Vad har ni att säga om denna 70-200/4,0 L gluggen utan IS eller ska jag vänta tills jag har råd med IS??
Har siktet inställt på Canon L-serien
Har inte råd med Canon EF 70-200/2,8 L USM / IS + tycker de är på tok för stora för min smak. Vet att 2,8 is da shit men har siktat in mig på 4L.
Canon EF 70-200/4,0 L USM skulle jag kunna ha råd med men tyvärr m IS så är det lite väl många tusenlappar extra även om det förmodligen blir begagnat.
Vad har ni att säga om denna 70-200/4,0 L gluggen utan IS eller ska jag vänta tills jag har råd med IS??