MikkE
Guest
Ja, 44 000 kr ÄR mkt pengar för ett rör med glas i. Ska jag köpa ett sådant kan man ju nästan köpa i staterna och få resan på köpet för samma pris =/Tack, jag var ganska nöjd när jag kom på det. Ska väl ta och lägga in lite mer info på hemsidan när jag har tid, lite enklare prislista o så. Det står inte så mycket just nu ju
300:at är grymt, men det är tungt och kostar myyycket pengar. Jag tänkte försöka använda vidvinkel mer, jag märker själv att jag ofta tar bilder runt 70mm och uppåt. Vet inte varför det är så. Mitt 70-200 2,8 IS är ändå favorit när man bara går omkring.
300:at och dubbla extenders, hehe. Ska se vad jag kan göra, har ju inget andrahus så det är svårt att ta bilder på kameran, men nått kanske jag kan ordna.![]()
Sedan kostar Sigmas motsvarande hälften så lite som Canons, helt sjukt! Tror inte man blir så missnöjd med det heller då det "bara" kostar ca 22 000 kr. Alltid vill man ha mer men jag har sagt det förut, min kära 20D tycker jag har tappat lite. Det märkte jag speciellt i Norge när jag fotade på hojar på Rudskogen. Den segar efter och verkar inte vilja fortsätta med fokusen bla bla bla bla.. Pengar som sagt.... =(
Äh, ta en mobilbild på allt spektaklet. För du har väl en ny modern mobbe med en ziljon megapixlar och 400x zoom? Eller!? Hoho!
Last edited: